We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk.
Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.
Wanneer?
We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.
Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.
Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box.
Als we klaar zijn
Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!
Verandert er nog iets?
Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.
Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
Bladzijde 2 / 8
Hi @Jason ,
Ik bewonder je positiviteit. Een aantal klanten…… Volgens mij gewoon iedereen die te maken had met het onderhoud.
Wij zijn sinds kort aangesloten bij T-Mobile en hebben de nieuwste apparaten, maar de Aria box slaat regelmatig vast en is zelfs niet met de afstandsbediening uit te krijgen Een harde reset gemaakt met de box en modem, maar het probleem is niet opgelost. De box voelt ook behoorlijk warm aan, maar neem aan dat dit niet de oorzaak is….
Graag oplossing voor dit probleem want dit is behoorlijk hinderlijk om een gedeelte van programma's te missen!
Ik heb in Eindhoven ook een Aria box kan hem ook niet uitkrijgen en heb alles gedaan zoals hier is aan gegeven krijg helemaal niets
geen tv op beide boxen
Unfortunately also a malfunction here, zip code 8226EN, Lelystad.
1 normaal hebben we geen storing en werkt alles prima (ja, ik ben een tervrede klant)
2 jullie doen gepland onderhoud
3 na het onderhoud werkt opeens niets meer
Dan zou ik ook de conclusie trekken dat het los staat van het onderhoud
@MarBak74 Het heeft er meer mee te maken dat er momenteel twee onafhankelijke verbindingsproblemen spelen, ik wil daar graag de nuance op plaatsen dat beide los van elkaar staan - vooralsnog. Ik zie veel berichten hier waarin het algemene probleem met Internet, TV én Vast Bellen beschreven wordt: dat is niet het resultaat van de onderhoudsronde - voor zover nu duidelijk is.
Excuses voor eventuele verwarring. We zitten er bovenop en hopen dit snel in goede banen te geleiden!
Hoi @Jason ,
Ik gebruik geen TV Box maar Apple TV. Het resetten van de TV Box zal voor mij dan ook geen oplossing bieden. Daarnaast geeft de TV Anywhere app op zowel Apple TV als op mijn mobiele de melding “De beveiligingscertificaat is niet vertrouwd”.
Lijkt me dat er net iets meer aan de hand is.
Good morning,
No connection to the internet since this morning and the internet connection light on the modem remains red.
I rebooted, unplugged. But nothing seems to help.
There were no problems last night
Hier in Heiloo (postcodegebied 1852, vlakbij Alkmaar) heb ik ook geen internet meer na het onderhoud van vannacht.
Op het Huawei glasvezelkastje knippert het LOS lampje rood.
Hopelijk wordt het snel opgelost want we werken thuis en dat gaat nu niet.
Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.
Hier ook issues , postcode 8219. Sinds de update geen internet meer. Omgeving Lelystad Landerijen. Lekker nu we moeten thuiswerken……. wel rustig zo.
Postcode 8226 (Lelystad) geen internet.
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk.
Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.
Wanneer?
We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.
Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.
Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box.
Als we klaar zijn
Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!
Verandert er nog iets?
Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.
Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.
Ook in Rotterdam 3059, glasvezel. Wel internet beschikbaar.
Ook in raalte. Wel internet.
Goedemorgen! Hier in Amsterdam oost is om 05:51 uur de verbinding met T-Mobile weggevallen. Na een aantal keer de mediaconverter opnieuw te hebben opgestart is de verbinding terug. Toegang tot internet is niet stabiel. Televisie werkt wel in de browser, niet in de app op mijn telefoon.
Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.
Hier werkt het internet ook niet in Elburg via fiber.
@Jason@soepkip67 ,
Herstarten van alles levert geen oplossing. Maar dat had ik ook niet verwacht want het is het standaard T-Mobile antwoord als jullie niet weten wat er aan de hand is en jullie geen oplossing weten.
Graag zsm oplossen.
Aanvulling: het lijkt weer te werken na 3x certificaat fout te accepteren.
Te vroeg gejuicht!!!! Zelfde ellende als ervoor.
Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.
Hier 3825 precies hetzelfde…..
Hier in Lelystad (8242) kan de verbinding zojuist weer terug.
ik heb weer internet.
nog nog even horen waarom het zo lang heeft moeten duren
Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.