Skip to main content

We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk.

 

Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur.

 

Wanneer?

We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.

Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.

Wat moet jij doen?

Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. 

Als we klaar zijn

Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!

Verandert er nog iets?

Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Goed om te weten!
 Hartelijk dank!


Is dit onderhoud voor alle netwerken of alleen voor het eigen T-Mobile netwerk of ook voor klanten die op het netwerk van KPN (WBA) zitten?

In het verleden bleek namelijk nogal wel eens dat er dan geen onderhoud was aan het WBA net


Hoi @BeMu, goede vraag! Het onderhoud vindt plaats voor een groep klanten die van Glasvezel gebruikmaakt. Deze groep zal tijdig een e-mail ontvangen met daarin de notificatie voor het onderhoud. Ontvang je geen e-mail? Dan ben jij (nog) niet aan de beurt! 😊


Wat een geneuzel weer heb ik weer goede tv gaan ze weer aan als zitten rotzooien 

Weer blokkerig beeld  als weer gereset en het blijft hopeloos 

Ook de menubalk onderin is verdwenen ik word het spuugzat 

Binnen kort telefoon abonnement verlengen denk misschien maar overstappen 


Het is echt niet te geloven alleen die porno kanalen hebben goed beeld


Hoi @Boefje 157, excuses voor het ongemak! Dit gaan we oplossen. Ik zie dat je twee TV Boxen hebt. Op de TV Box die aangesloten staat op de Philips tv zie ik stream van hoge kwaliteit, alleen op de TV Box die op de Sony tv aangesloten staat is de kwaliteit een stuk gedaald. Ervaar jij dit precies zo? Zou jij voor de zekerheid de reset zonder UTP willen testen op deze specifieke TV Box:

Haal hiervoor het modem en de TV Box van de stroom. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen. Laat mij de uitkomst weten!


Ik heb vanaf vanochtend dit. Alles gereset en nog steeds. Bij zappen wordt het beeld zwart.


Goedemorgen nou ja goed…

Om 6.05 uur merkte op dat onze tv boxen niet reageren. Batterijen afstandbediening? Nee die waren het niet... Mail gezocht: onderhoud, wanneer? Staat daar niet in dd mail. Weer inloggen in de community lees ik dat dat deze weken is. Ok, dus router uitgezet en weer aan. Tv boxen doen niks...zucht. Stroom- en internetkabel eruit en weer de stroom erop wachten  op melding internetkabel erin. Krijg  ik  deze melding; ik heb voor 'nee' gekozen omdat SSL certificaat wel belangrijk is lijkt me.

Tv op zwart, nul reactie meer... Zucht... Wat mu weer??? 

 

Hoe dit op te lossen? 

 

Bij ons doet internet de  laatste  week raar. Als ik in een e-learning systeem zit lopen de video's vast. Ik heb VPN al uitgezet en van router verwisseld maar blijf vastlopen. softwarebedrijf weet ook niet waar het aan ligt.  Hangt dit met elkaar samen?  Onderhoud en nu SSL certificaat? 

 

Ik hoor graag van jullie. 

 

Groet Chantal 

 

PS: ik heb stroom en internet kabel maar weer opnieuw gedaan en bij deze vraag ja gekozen. dan krijg ik melding start om tv kijken. ok gedaan krijg beeld, ga ik schakelen krijg ik dezelfde  vraag om weer ja of nee te kiezen. 

 

PS2: om 8.19 uur; de tv gids werkt ook niet, komt geen enkel programma te voorschijn en bij iedere zappoging komt weer de melding over ssl. 


Kunnen jullie aangeven wat er precies is gewijzigd? Mijn UniFi USG krijgt geen extern IP adres meer. Uiteraard al gereboot.

ik heb er geen media converter tussen zitten. Er zit een GBIC met glas direct in mijn USG


Ik heb vanaf vanochtend dit. Alles gereset en nog steeds. Bij zappen wordt het beeld zwart.

Hier al vanaf Vanacht rond 01.00uur. Vanochtend om 6.30 nog steeds het zelfde. Na yes te drukken wel weer beeld. Maar na een poosje weer de melding 


Goedemorgen,

Sinds vanochtend geen verbinding meer met internet en blijft internetverbiningslampje lampje op de modem rood branden.

ik heb opnieuw opgestart, stekker eruit gehad. Maar niks lijkt te helpen.

Gisteravond waren en geen problemen en nu na het onderhoud doet ineens niks het meer.

Wij hebben geen tv box, alles loopt over een apple tv met de t-mobile thuis app. Thuiswerken gaat nu ook niet vandaag. 

Kortom help!


Hier (Lelystad 8243xv) zelfde probleem er is geen internet als ik op OK druk is dit mijn volgende scherm

 


Het is toch al even na 6:00 en nogsteeds in Lelystad geen internet. Ja modem en mediacoverter van de stroom gehaald en weer aangesloten.


Hier ook om 6.10 is de verbinding eruit geklapt.

Rood lampje op het modem en modem en media box diverse malen herstart.

Lelystad 8232


Oh, ik zit ook in Lelystad!


Ook hier in Lelystad 8223 doet niks. Diverse malen herstart zoal de modem als de tv kast. Thuiswerken wordt het ook niet😠

Ondertussen ben ik  aan het bellen 15 minuten wachttijd 


Postcode 8231 precies hetzelfde. Rode lichtjes op aansluiting glasvezelmodem.


Dit voelt een beetje als een Lelystad probleem. 
Al heb ik op een andere site van meerdere mensen vernomen buiten Lelystad om dat er problemen zijn. 


Hier helaas ook storing, postcode 3372, Hardinxveld


Goedemorgen,

Sinds vanochtend geen verbinding meer met internet en blijft internetverbiningslampje lampje op de modem rood branden.

ik heb opnieuw opgestart, stekker eruit gehad. Maar niks lijkt te helpen.

Gisteravond waren en geen problemen en nu na het onderhoud doet ineens niks het meer.

Wij hebben geen tv box, alles loopt over een apple tv met de t-mobile thuis app. Thuiswerken gaat nu ook niet vandaag. 

Kortom help!

Ook Lelystad toevallig?


We zijn inmiddels 2,5 uur na het aflopen van het onderhoud, maar er zijn nog veel mensen met storingen.

Waarom wordt er hier niet even een update gegeven dat men nog bezig is om het op te lossen en hoe lang dit gaat duren.

Gezien er niet alleen storingen uit Lelystad worden gemeld (al is dit wel de meerderheid), lijkt me dit een landelijke storing en dus een Prio 1 om op te lossen!

Ik zit trouwens zelf ook in Lelystad en moet nu kosten maken om via een hotspot mijn werk te kunnen doen.


Geen internet of tv in Den Haag.


Hier in geldrop ook het zelfde t mobile wachttijd langer dan 15 min. Hopelijk word het snel opgelost

 


Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.


Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

Ik gebruik geen TV, en krijg dus ook geen scherm met een OK knop. Dit is zo te zien een storing bij de mensen die wel TV gebruiken en als ik het zo lees komt het dan na enige tijd weer terug