Skip to main content
Beantwoord

Onbeschoft gesprek

• 28 januari 2025
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

net een half uur in de wacht gehangen bij odido , word je eindelijk te woord gestaan en je vertelt waarvoor je belt ...voor verlenging met korting ...hopelijk want we hebben een goede aanbieding gehad van ziggo ….is er ineens een storing en moet ik maar op een ander moment terugbellen nadat ik al een half uur heb moeten wachten, ongeinteresseerd persoon aan de telefoon gehad 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@oekel72, mijn excuses voor deze ervaring. Ik had je graag geholpen, maar zelf kan ik geen verlengingen verwerken. Weet dat mijn collega's van de verlengafdeling voor je klaarstaan. Er staat een super mooi aanbod op je te wachten als je tussen maandag en zaterdag belt naar 0800 0092. Voor nu wens ik je een hele mooie dag! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8106 reacties
  • 28 januari 2025

@oekel72  Nooit fijn zo’n gevoel maar Wat was er dan onbeschoft?
Misschien was er wel storing en kon die persoon er ook niets aan doen. Je kan beter op een rustig moment bellen. Zelf bel ik altijd tijdens etenstijd dan is het minder druk.

Probeer het later nog eens. Let op die mooie aanbiedingen van Ziggo zijn ook maar tijdelijk🤑

Zo’n belletje was bij mij echt de moeite waard👏🏻 Succes en hopelijk lukt het dan veel beter met meer interesse.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 28 januari 2025

rustig moment is voor iedereen anders , je bent een klantenservice of niet er zijn mensen die gewoon moeten werken en niet eerder tijd hebben om te bellen,  onbeschoft is de toon van het gesprek en het afkappen . als er echt een storing is dan laat je een bandje draaien en hoefen mensen niet een half uur in de wacht te staan. 

en die aanbiedingen bij ziggo zijn inderdaad maar tijdelijk maar ook bij odido , ik ben baas over mijn eigen portemonee en geen slaaf van odido of welke provider dan ook 😀

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2025

Hoi ​@oekel72, mijn excuses voor deze ervaring. Ik had je graag geholpen, maar zelf kan ik geen verlengingen verwerken. Weet dat mijn collega's van de verlengafdeling voor je klaarstaan. Er staat een super mooi aanbod op je te wachten als je tussen maandag en zaterdag belt naar 0800 0092. Voor nu wens ik je een hele mooie dag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • 2 reacties
  • 30 januari 2025
Ishana van Odido schreef:

nu weer gebeld en he wat een verrassing weer een storing, als jullie dan toch geen klanten willen helpen kunnen jullie beter meteen een bandje afdraaien met schijt aan de klanten zolang jullie maar betalen. en dan ook nog ff de toevoeging krijgen ja een odido-storing he, maar ja schijnbaar is dit heel normaal bij ( tenminste bij de klantenservice) om mensen zo te woord te staan …...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen