Ik ben bijna 3 weken geleden gebeld voor de verlenging van mijn internet + tv abonnement. Kwam toen niet gelegen i.v.m. mijn werk. Daarna niet meer benaderd, vandaar mijn reactie via deze weg. Ik ben al langere tijd ontevreden over de snelheid en stabiliteit van mijn internetverbinding. Sinds ik steeds meer thuis werk irriteert dat nog meer. Bij mijn overstap van KPN naar T mobile ruim 4 jaar geleden had ik dezelfde problemen. Monteur heeft toen een Wifipunt gratis geplaatst in mijn huiskamer. Mijn zus is recentelijk overgestapt naar Odido. Prima aanbieding met 8 maanden korting en meest recente modem (Zyxel t 56) en bijbehorend wifipunt. Ik lees dat deze bij uitstek geschikt is voor glasvezelaansluitingen. Ik heb zo’n glasvezelaansluiting, maar ouder modem (t 50) en wifipunt. Ik zou deze graag omruilen naar t56 met bijbehorende wifipunt. Speedtest geeft nog geen 100 mbit aan, terwijl ik een abonnement voor 400 mbit heb. Ik maak dus bij lange na geen optimaal gebruik van mijn glasvezelaansluiting. Hoe regel ik dit? Ik ga ervan uit dat ook bestaande klanten een goede service verdienen.