Beste Odido Community,
Al maanden kijk ik alleen maar televisie op mijn Apple MacBook Air via de Safari browser op de Odido website. Ik heb een half jaar geleden geprobeerd via de Odido App (destijds de ‘T Mobile TV Anywhere’ app) televisie te kijken en alles werkt wel, qua layout en zender overzicht, alleen het werkelijke tv kijken geeft iedere keer de foutmelding: ‘Something went wrong. Please Try Again. (214999)’
Ik heb destijds (5 maanden terug) meerdere ‘tickets’ laten aanmaken hierover bij de telefonische klantenservice en nooit een reactie ontvangen van de technische ondersteuning. Vanavond weer met Odido aan de klantenservice telefoon gehangen en weer een medewerker gesproken die werkelijk geen idee heeft.
Ik heb ook al meerdere malen geprobeerd om de App te de-installeren maar ook een her-installatie werkt helaas niet.
Het lullige is dat qua ‘keyboard shortcuts’ en het aanmaken van een overzichtelijke zenderlijst met ‘customizeble favorites’ alleen goed en vloeiend werkt in de App, en via de browser raak ik keer op keer verdwaald tussen al die honderden televisiekanalen. Dit maakt zappen super irritant en onoverzichtelijk.
Zijn er hier op dit forum misschien mensen die hetzelfde hebben, of wellicht een technische ondersteuner van Odido zelf? Ik zou het al waarderen als Odido dit probleem zou erkennen. Na de zovele lange sessies met Odido’s klantenservice kom ik namelijk steeds weer op het advies; ‘Kijk dan maar televisie via de webbrowser’ en dat kan toch niet the way to go zijn, toch?
Super bedankt voor jullie reactie eb ervaringen!
Fijne avond, tot spreeks,
Andreas van den Akker Amsterdam.