Skip to main content

Goedemiddag, 

Het odido klik en klaar werkt niet stabiel dus probeer ik al een paar dagen dit op te zeggen. De helpdesk van odido is heel slecht bereikbaar. Gemiddeld iedere keer een uur in de wacht en dan horen dat zij niks kunnen opzeggen omdat het een nieuw product is. Vandaag ben ik doorverwezen naar dit nummer: 0881005750.

Na 1.5uur in de wacht ben ik opgehangen. Daarna weer gebeld en meer dan 2 uur in de wacht gestaan en is het gesprek beëindigd?

Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij andere providers. Ik hoop dat iemand mij via dit forum kan helpen het abonnement te beëindigen want telefonisch is dit blijkbaar onmogelijk. 

Goedemiddag,

Helaas heb ik per ongeluk wegens problemen met IBAN verificatie twee keer klik&klaar afgesloten en ontvangen. Zouden jullie voor mij één abonnement willen beëindigen?


@dRichardK Ik heb de opzegging voor je in het systeem gezet! Je ontvangt hier binnen 1 werkdag een bevestigingsmail over.


@DOO666 Super bedankt! 

Ik heb de opzegging meteen voor je verwerkt in het systeem. Je ontvangt hier binnen 1 dag een e-mailbevestiging over. 

Indien gewenst kun je het modem alvast retour sturen via dit antwoordnummer van PostNL:

  • Odido Internet + TV
  • Antwoordnummer 15021
  • 1117 ZZ Schiphol-Rijk

Je zult dit adres ook bevestigd krijgen in de e-mail. 

 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Het is nog niet helemaal klaar, ik krijg nu mail dat de apparatuur niet terug is gestuurd, heb gewoon een verzendbewijs! Ook handig dat het van een no-reply mail adres komt. ​@Teresa van Odido kan je nogmaals helpen?


Kan je het verzendbewijs sturen ​@DOO666, dan kan ik het controleren! 


Kan je het verzendbewijs sturen ​@DOO666, dan kan ik het controleren! 

Heb je een PB gestuurd met de TT link.


Hij is inderdaad retour ​@DOO666, je kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen! 


@Tommie van Odido Bedankt, hopelijk ben ik nu klaar met dit verhaal.


Reageer