Heden avond kreeg ik voor de derde keer een ODIDO medewerker aan de deur die mij aan wilde sluiten op het glasvezel netwerk van ODIDO. Ik heb de twee voorgaand keren heel duidelijk gemaakt dat ik geen, ik herhaal GEEN laat ik het voor de duidelijkheid nogmaals zeggen GEEN glasvezel aansluiting in mijn huis wens. Hier ben ik iedere keer heel duidelijk in geweest.
De tweede keer heeft de colporteur gezegd dat hij het door zou geven. De derde verstoring van mijn avond werd ik kwaad op de medewerker en heb ik aangegeven dat ik, gezien ODIDO in gebreke blijft nu €10.000,00 schadevergoeding zal eisen voor gestolen tijd door ODIDO, die kennelijk geen moer aantrekt van wat mensen wensen. Blijkbaar gaat bij ODIDO winst voor mensen.
Hierbij dien ik officieel bij ODIDO een schadevergoeding in van €10.000,00
Verder dien ik een duidelijke klacht (KLACHT) in. De medewerker Sam Vos Lachte mij in mijn gezicht uit toen ik kwaad reageerde. Deze onbeschofte vlegel vond het niet nodig zijn excuses aan te bieden. Deze persoon klaag ik daarom aan voor een bedrag van €100.000,-- wegens zijn onacceptabel gedrag op mijn erf.
Ook wil ik een klacht indienen mbt. de telefonische bereikbaarheid van ODIDO, eerst moet ik ruim 15 minuten wachten, als ik mijn klacht doe wordt de verbinding zonder enige mededeling verbroken. Hier heeft ODIDO weer 15 minuten van mijn tijd gestolen. Hiervoor volgt dan ook een schadevergoeding van € 15.000,00
Graag verneem ik van u hoe u het geld wenst over te maken.
Om te tonen dat het mij niet om het geld gaar verzoek ik u €150.000 op de rekening van het Rode Kruis over te maken en de rest aan mij te sturen.
Gaarne verneem ik binnen 24 uur uw reactie. Mocht deze achterwege blijven dan zal ik genoodzaakt zijn mijn claim te verdubbelen.
Ik hoop dat er iemand binnen de ODIDO organisatie de beleefdheid heeft om contact met mij op te nemen.
Dit gedrag van ODIDO is onacceptabel en dient zo snel mogelijk getopt te worden.