Skip to main content

Odido is de meest onbeschofte provider van Nederland

• 16 april 2025
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Heden avond kreeg ik voor de derde keer een ODIDO medewerker aan de deur die mij aan wilde sluiten op het glasvezel netwerk van ODIDO. Ik heb de twee voorgaand keren heel duidelijk gemaakt dat ik geen, ik herhaal GEEN laat ik het voor de duidelijkheid nogmaals zeggen GEEN  glasvezel aansluiting in mijn huis wens. Hier ben ik iedere keer heel duidelijk in geweest.

De tweede keer heeft de colporteur gezegd dat hij het door zou geven. De derde verstoring van mijn avond werd ik kwaad op de medewerker en heb ik aangegeven dat ik, gezien ODIDO in gebreke blijft nu €10.000,00 schadevergoeding zal eisen voor gestolen tijd door ODIDO, die kennelijk geen moer aantrekt van wat mensen wensen. Blijkbaar gaat bij ODIDO winst voor mensen.

Hierbij dien ik officieel bij ODIDO een schadevergoeding in van €10.000,00

Verder dien ik een duidelijke klacht (KLACHT) in. De medewerker Sam Vos Lachte mij in mijn gezicht uit toen ik kwaad reageerde. Deze onbeschofte vlegel vond het niet nodig zijn excuses aan te bieden. Deze persoon klaag ik daarom aan voor een bedrag van €100.000,-- wegens zijn onacceptabel gedrag op mijn erf.

Ook wil ik een klacht indienen mbt. de telefonische bereikbaarheid van ODIDO, eerst moet ik ruim 15 minuten wachten, als ik mijn klacht doe wordt de verbinding zonder enige mededeling verbroken. Hier heeft ODIDO weer 15 minuten van mijn tijd gestolen. Hiervoor volgt dan ook een schadevergoeding van € 15.000,00

Graag verneem ik van u hoe u het geld wenst over te maken.

Om te tonen dat het mij niet om het geld gaar verzoek ik u €150.000 op de rekening van het Rode Kruis over te maken en de rest aan mij te sturen.

Gaarne verneem ik binnen 24 uur uw reactie. Mocht deze achterwege blijven dan zal ik genoodzaakt zijn mijn claim te verdubbelen.

Ik hoop dat er iemand binnen de ODIDO organisatie de beleefdheid heeft om contact met mij op te nemen.

Dit gedrag van ODIDO is onacceptabel en dient zo snel mogelijk getopt te worden.

Uitgelichte reactie

17 april 2025

Hey ​@zalnooitklantworden, welkom op onze Community.

Super dat je dit zo helder en uitgebreid met ons deelt. Echt top dat je van je laat horen, zo kunnen wij namelijk direct in actie komen.

Je mag van ons verwachten dat we zorgvuldig omgaan met signalen zoals die van jou. En dat ga ik ook gewoon voor je regelen. Ik zet je melding door zodat jouw adres niet opnieuw wordt bezocht. Daarnaast laat ik meteen onderzoeken hoe het kan dat er meerdere keren is aangebeld én hoe die gesprekken zijn verlopen. Zo zorgen we ervoor dat dit wordt opgepakt waar het hoort. Wat je verder noemt over schadevergoedingen dat kunnen we helaas niet bieden, die mogelijkheid is er niet. Maar weet dat ik je verhaal met alle aandacht behandel en ervoor zorg dat dit intern de juiste opvolging krijgt. Jij hebt duidelijk je grens aangegeven, en daar handelen we naar!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • 17 april 2025

Hey ​@zalnooitklantworden, welkom op onze Community.

Super dat je dit zo helder en uitgebreid met ons deelt. Echt top dat je van je laat horen, zo kunnen wij namelijk direct in actie komen.

Je mag van ons verwachten dat we zorgvuldig omgaan met signalen zoals die van jou. En dat ga ik ook gewoon voor je regelen. Ik zet je melding door zodat jouw adres niet opnieuw wordt bezocht. Daarnaast laat ik meteen onderzoeken hoe het kan dat er meerdere keren is aangebeld én hoe die gesprekken zijn verlopen. Zo zorgen we ervoor dat dit wordt opgepakt waar het hoort. Wat je verder noemt over schadevergoedingen dat kunnen we helaas niet bieden, die mogelijkheid is er niet. Maar weet dat ik je verhaal met alle aandacht behandel en ervoor zorg dat dit intern de juiste opvolging krijgt. Jij hebt duidelijk je grens aangegeven, en daar handelen we naar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen