Mijn partner en ik hebben nu al een aantal keren telefonisch en via de mail contact gehad met jullie. Jullie klantenservice bevestigd inderdaad dat wij per 8 april overstapt zijn en het geld van de afgelopen maanden terug horen te krijgen, maar ondertussen wordt het niet van jullie kant in orde gemaakt. Sterker nog, wij hebben de afgelopen week een mail gehad dat jullie de incasso op ons gaan zetten. Te belachelijk voor worden aangezien wij al 3 maanden geen klant meer van jullie zijn. Wij hebben ook al contact gezocht met de geschillen commissie, maar die gaven aan dat wij eerst schriftelijk jullie op de hoogte hiervan moeten brengen. Helaas hebben wij ook nog geen gehoor gekregen van de klacht die wij bij jullie hebben ingediend op 24 juli.
----------Email die wij van jullie hebben ontvangen op 26 juni. referentie: 78405413
Je abonnement had per 7 april opgezegd moeten zijn, maar door een fout vanaf onze kant is dat niet gebeurt.
In april heb je een factuur ontvangen over de maand april.
Op deze factuur betaal je teveel voor de periode 8 t/m 30 april.
In mei heb je een factuur ontvangen voor de maand mei. Deze is geheel onterecht.
Daarnaast heeft ons systeem in juni automatisch nog een credit factuur aangemaakt van € -29,10.
Dat zou betekenen dat de bedragen van € 51,37 en € 29,10 aan je worden teruggestort in de maand juli.
-----------------------
April klopt voor de 51,37.
Jullie geven aan dat wij een factuur hebben ontvangen voor mei (en is ook afgeschreven van onze rekening), maar nergens geven jullie aan dat nog terug te gaan betalen.
Ik snap zelf niet waarom er in juni -29.10 in jullie systeem staat.
Wij willen graag dat jullie het grondig nalopen en alles wat jullie van onze rekening hebben afgeschreven na 8 april weer terugstorten. Het is uiterste frustrerend dat wij al ruim 10 uur zelf kwijt zijn aan jullie om dit in orde te maken.
Beantwoord
Odido blijft al maanden door facturen terwijl wij al sinds 8 april zijn overgestapt. Nu dreigen jullie met incasso bureaus.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.