Beantwoord

Odido bevestigt ontvangst van mijn 2 oude niet goed werkende TV Boxen en vraagt er op 16-3 opnieuw om.

  • 18 March 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

All het oude spul is retour gestuurd en voor ontvangst bevestigd door ODIDO

Na 3 maanden slechte oude gebruiksonvriendelijke TV boxen eindelijk alles opgelost.

Nee hoor ……

de administratie is daarbij klaarblijkelijk ook ook nog eens een chaos. JULLIE HEBBEN ALLES AL RETOUR ontvangen

Val mij niet meer lastig

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 19 March 2024, 11:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Schimanski, ik ben gelijk met je mee gaan kijken naar hoe dit precies zit en ik leg je graag uit wat er nu aan de hand is. Je hebt jouw oude TV Box netjes naar ons teruggestuurd en deze is ook goed bij ons binnen gekomen. Nu lijkt het er alleen op dat ons systeem de retourzending dubbel staat. Dit is ook de reden dat je eerst een melding hebt gehad dat jouw TV Box bij ons binnen is gekomen en je vervolgens vanuit de tweede retourzending een melding hebt gehad dat we nog geen apparatuur hebben ontvangen. Deze melding is onterecht. Ik heb mijn best gedaan om deze tweede retourmelding uit het systeem te halen, maar het kan zijn dat je hier nog communicatie over ontvangt. Mocht je een melding krijgen dat er een bedrag op de factuur is berekend voor de TV Box wil je me dit dan gelijk laten weten? Dan zorg ik ervoor dat je deze uiteraard niet hoeft te betalen! 

Op mijn laatste factuur stonden al 4 stuks TV boxen gefactureerd.

Gelukkig was jullie debiteurenadministratie wel snel bereikbaar en erg behulpzaam.

Een vriendelijke collega van jou  aldaar je heeft ook gezien dat alles keurig was geretourneerd en ontvangen. Ik ontving direct een creditnota.

Je zult mijn verbazing (nou verbaas ik me bij ODIDO eigenlijk nergens meer over) begrijpen dat ik daarna toch werd aangemaand.

met vriendelijke groet.

Reageer