nog steeds niet inloggen

  • 17 November 2023
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Goedemiddag,

 

 

 

Ik kan ook niet inloggen, krijg melding dat ik niet de hoofd ben of bevoegd, wil graag facturen in kijken en abonnement bekijken maar kom nergens in een collega gesproken van jullie die zag wel alles had iets gedaan maar helaas ik kom er niet in niks helpt al verwijderd opnieuw gedownload niks helpt ook op internet aanmelden werkt niks krijg alleen maar foutmeldingen.

 

Kunnen jullie helpen best frusterend nu kan niks zien.

Cal van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Annette22, fijn dat je ons hiervan op de hoogte brengt, dit lossen wij heel graag voor je op! Heel graag had ik dit meteen voor je opgelost, alleen blijkt dit een bug te zijn. Momenteel zijn wij hard voor je aan de slag om de speld in de hooiberg te vinden. Omdat het een zoektocht is durf ik niet exact te zeggen hoe snel wij de fout gevonden hebben.

Hoe dan ook laten wij het er niet bij zitten, wij gaan aan jouw account sleutelen en ik hoop dat wij je snel je account weer helemaal op orde krijgen, hier gaan wij voor je achteraan! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Annette22, fijn dat je ons hiervan op de hoogte brengt, dit lossen wij heel graag voor je op! Heel graag had ik dit meteen voor je opgelost, alleen blijkt dit een bug te zijn. Momenteel zijn wij hard voor je aan de slag om de speld in de hooiberg te vinden. Omdat het een zoektocht is durf ik niet exact te zeggen hoe snel wij de fout gevonden hebben.

Hoe dan ook laten wij het er niet bij zitten, wij gaan aan jouw account sleutelen en ik hoop dat wij je snel je account weer helemaal op orde krijgen, hier gaan wij voor je achteraan! 

Reageer