Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds geen webmail


Léonz
  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Eerlijk gezegd had ik verwacht „gewoon“ een webmail adres te krijgen zoals ik dat vroeger ook bij Tele2 kreeg. Ik gebruik het niet, maar de provider communiceert (helaas) soms via dit adres.

En nu lukt het mij dus niet om in de webmail te geraken.

Ik zie wel een inlogscherm voor webmail, maar mijn T-Mobile gegevens worden niet aanvaard.

„Registreren“ zie ik ook nergens staan.

Hoe kom ik nu aan T-Mobile webmail?

Beste antwoord door Léonz

Nadat ik het opgeslagen (correcte!) wachtwoord in Firefox had verwijderd en het zelfde wachtwoord opnieuw had ingevoerd, werd ik opeens toch ingelogd.

Ik ben duidelijk nog geen T-Mobile fan (een week of negen klant nu) en de voordelen van glasvezel heb ik ook nog niet ontdekt.

Dank voor je waardevolle hulp, Waqqas!

Bekijk origineel

13 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • 16 februari 2023

Hallo @Léonz 

Wanneer je via de T-Mobile website inlogt op je My T-Mobile account en in het menu op email instellingen klikt dan kun je na het kiezen van je @t-mobilethuis.nl email een wachtwoord instellen.

Hierna kun je met die gegevens inloggen op de webmail

Of je gebruikt hetzelfde wachtwoord als voor je My T-Mobile account, ik weet het niet helemaal zeker.


Léonz
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 16 februari 2023

Hallo Waggas,

Op die pagina ben ik dus ook al diverse keren geweest, maar ik zie absoluut geen “Menu“.

Wat e-mail betreft zou ik mijn dagelijks gebruikte Yahoo! adres kunnen wijzigen en dat is alles wat ik zie.

Dus: “Menu": waar?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • 16 februari 2023

@Léonz

Dit is de mobiele versie :

Klik op de 3 horizontale puntjes waar "meer" bij staat en vervolgens email instellingen.


Léonz
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 16 februari 2023

Hallo Waggas,

Hier geen smartphone, alleen een desktop computer met Firefox.

Mijn pagina ziet er totaal anders uit en ik zie geen “Menu“ en ook geen puntjes.

Heb je het nooit bekeken vanuit een desktop browser?

Trouwens: nu ik het webadres heb overgetypt dat ik in jouw schermopname zie, kom ik wel op een soortgelijke pagina, die ik dus nog nooit gezien heb.

Hoe kan dat nu weer?

Ik vermoed dat het nu wel gaat lukken. (Zal mij nog melden).


Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • 16 februari 2023

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je ziet op jouw desktop computer met Firefox. 
Mogelijk kan deze informatie vervolgens worden meegenomen bij doorontwikkelingen van de online omgevingen. Zou een pop-up blocker de boosdoener kunnen zijn? 


Léonz
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 16 februari 2023

Het blijkt dat ik al een webmail adres heb (ontstaan na eerdere pogingen waarschijnlijk) en ook al een wachtwoord.

Maar inloggen lukt niet: er gebeurt gewoon niets. Ook geen foutmelding of zo.

Wat nu?


Léonz
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 16 februari 2023

Van begin af aan kwam ik na inloggen bij Mijn T-Mobile Thuis op deze pagina, waar je dan niet meer vanaf komt, tenzij terug naar de hoofdpagina:

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • 16 februari 2023

@Léonz

Als je op die pagina bij mijn abonnementen rechts op bekijk klikt dan kom je op dezelfde pagina als in mijn screenshot.

Klik bij email instellingen op jouw email en dan wachtwoord wijzigen, je kunt dan een nieuwe wachtwoord opgeven.


Léonz
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 16 februari 2023

In mijn e-mail zag ik dat je naam Waqqas is en niet Waggas.

Het klopt wat je zegt over de pagina, maar kan het nog onduidelijker allemaal?

Over wachtwoord wijzigen had ik ook al gedacht, maar eigenlijk wil ik dat niet: het wachtwoord is goed zoals het is.

Maar ik zal het nu toch maar proberen.


Léonz
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 16 februari 2023

Nieuw wachtwoord: inloggen lukt nog steeds niet, ook niet in Vivaldi.

 


Léonz
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • Antwoord
  • 16 februari 2023

Nadat ik het opgeslagen (correcte!) wachtwoord in Firefox had verwijderd en het zelfde wachtwoord opnieuw had ingevoerd, werd ik opeens toch ingelogd.

Ik ben duidelijk nog geen T-Mobile fan (een week of negen klant nu) en de voordelen van glasvezel heb ik ook nog niet ontdekt.

Dank voor je waardevolle hulp, Waqqas!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • 16 februari 2023
Léonz schreef:

Van begin af aan kwam ik na inloggen bij Mijn T-Mobile Thuis op deze pagina, waar je dan niet meer vanaf komt, tenzij terug naar de hoofdpagina:

 

Dit scherm was er vroeger niet dus je kwam meteen op het scherm van mijn screenshot, het is nu mogelijk om meerdere abonnementen in 1 account toe te voegen en die zie je dan op bovenstaande scherm onder mijn abonnementen 🙂.

Als er nog problemen zijn of je snapt iets niet laat het weten!


Léonz
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 16 februari 2023

Het allerergste van de alsmaar toenemende digitalisering vind ik de alsmaar toenemende ingewikkeldheid.

Worden wij daar nu gelukkiger van?

Sommigen wel misschien.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen