Skip to main content
Beantwoord

nog steeds geen aansluiting


overstapservice geregeld na abbo van KPN (glasvezel)

3x monteur hier in huis gehad (2x guidion, 1x KPN).

Installatie 1 week geleden, geen verbinding.

het probleem zit vermoedelijk in het aansluiten op afstand (patchen?).

Guidionmonteur mag dit niet fixen, KPN monteur mag dit niet. Aaaaarch!!

In de tussentijd even geholpen met onbeperkt 4G bundel maar ditblijft een laptmiddel.

 

Wie lost het nu op, hoe lang gaat het nog duren,, kwestie van patchen lijkt me?

 

 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @gerard1961, ik heb het meteen nagekeken voor je! Ik zie dat het door onze technische dienst is doorgezet bij de netwerkbeheerder. Zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen voor je. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is! 😊 Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2393 reacties
  • Antwoord
  • 27 april 2023

Hoi @gerard1961, ik heb het meteen nagekeken voor je! Ik zie dat het door onze technische dienst is doorgezet bij de netwerkbeheerder. Zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen voor je. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is! 😊 Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 mei 2023

4 dagen verder, weer langdurig gebeld met tmobile, nog steeds geen oplossing. Ben er nu echt wel klaar mee! Vrijdag is mij beloofd: het heeft prio, het ligt op het hoofdkantoor, snelle actie volgt ,  etc.

Hoe moeilijk kan dit zijn?

Overstapservice betekend: geen dag zonder internet, is ons in de tmobile winkel beloofd.

Nou, het werkt allemaal voor geen meter en de frustratie zit op het kookpunt.

Dus, nu rap aansluiten of ik ga weer naar KPN.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 1 mei 2023

Hoi @gerard1961, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk kan genieten van je abonnement.

Op dit moment staat het ticket nog open met prioriteit. Weet dat we druk bezig zijn om er voor te zorgen dat je online bent! Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgezocht als we weten wat er aan de hand is.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen