Skip to main content
Beantwoord

nieuwe klant voordeel

• 13 juni 2024
  • 3 reacties
  • 358 Bekeken

Hoelang moet het geleden zijn dat je klant bent geweest bij Odido om opnieuw gebruik te kunnen maken van de voordelen als nieuwe klant. Zodat je 10 maanden korting kunt krijgen op je internet abonnement?

Beste antwoord door eric

Je moet geen actief abonnement meer hebben. Dus je als nieuwe klant aanmelden. Daar zit geen tijdsverloop aan. Wel heb je natuurlijk te maken met een nieuwe aansluting wat tijd tot oplevering in beslag zal nemen.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9035 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2024

Je moet geen actief abonnement meer hebben. Dus je als nieuwe klant aanmelden. Daar zit geen tijdsverloop aan. Wel heb je natuurlijk te maken met een nieuwe aansluting wat tijd tot oplevering in beslag zal nemen.

• is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 9 juli 2024

Ik heb dezelfde vraag. Zou iemand van Odido kunnen bevestigen dat als ik mijn huidige Odido internet (thuis) klant internetabonnement opzeg (bijvoorbeeld per 1-9-2024), en een aanvraag doe voor een “nieuw” Odido internet thuis abonnement met een latere ingangsdatum (bijvoorbeeld 3-9-2024) dat ik hiermee kan profiteren van de welkomstkorting?

Alvast bedankt!

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21120 reacties
  • 9 juli 2024

Hallo @Autowiel 

Zie het antwoord van @eric .

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen