Nieuw Mediabox

  • 13 March 2024
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 1

Mijn factuur van maart 2024 was, zonder enige kennisgeving, verhoogd. Het bleek dat de nieuwe box die ik kreeg omdat de box van Tmobile (waren altijd gratis) die ik gebruikte niet meer goed werkte bij ODIDO. Was mij niet verteld dat ik voor de box moest betalen. Als je op internet gaat zoeken dan zijn deze boxen max 100 euro, dus ik wil wel weten of de box, als deze door is betaald ook mijn eigendom wordt, of dat ODIDO wijst een blijft incasseren.

De kreet ODIDO we zij er voor jou haalt niet bij de klantvriendelijkheid van TMOBILE

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Wvdb1947, goed dat je aan de bel trekt, ik zorg er graag voor dat dit helemaal wordt opgeklaard! Ik heb namelijk het idee dat het hier gaat om een misverstand. Je gebruikte namelijk altijd één TV Box, alleen is de nieuwe Mediabox niet vervangen voor je oude TV Box maar toegevoegd waardoor je in feite nu 2 TV Boxen in je abonnement hebt (waarvan 1 de Mediabox is). Voor een tweede TV Box betaal je € 5,- in de maand waardoor je abonnement omhoog is gegaan in prijs. Een overzicht van je abonnement en de kosten vind je in je Mijn Odido account: Abonnementen.

Daarom stel ik graag voor dat ik je oude TV Box uit je abonnement haal waardoor je terug gaat naar 1 TV Box (de Mediabox) en het abonnement weer € 5,- goedkoper wordt. De dubbele kosten stort ik ook graag voor je terug op de eerstvolgende factuur, wat de factuur van april zou zijn.

Als jou dit ook een goed plan lijkt breng ik het graag tot uitvoering. Zo is dit snel helemaal voor je rechtgezet en kan je blijven genieten van je oude abonnementsprijs! 😃

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wvdb1947, goed dat je aan de bel trekt, ik zorg er graag voor dat dit helemaal wordt opgeklaard! Ik heb namelijk het idee dat het hier gaat om een misverstand. Je gebruikte namelijk altijd één TV Box, alleen is de nieuwe Mediabox niet vervangen voor je oude TV Box maar toegevoegd waardoor je in feite nu 2 TV Boxen in je abonnement hebt (waarvan 1 de Mediabox is). Voor een tweede TV Box betaal je € 5,- in de maand waardoor je abonnement omhoog is gegaan in prijs. Een overzicht van je abonnement en de kosten vind je in je Mijn Odido account: Abonnementen.

Daarom stel ik graag voor dat ik je oude TV Box uit je abonnement haal waardoor je terug gaat naar 1 TV Box (de Mediabox) en het abonnement weer € 5,- goedkoper wordt. De dubbele kosten stort ik ook graag voor je terug op de eerstvolgende factuur, wat de factuur van april zou zijn.

Als jou dit ook een goed plan lijkt breng ik het graag tot uitvoering. Zo is dit snel helemaal voor je rechtgezet en kan je blijven genieten van je oude abonnementsprijs! 😃

Reputatie 1

Lijkt me een goed idee. Bedankt. Ik heb overigens nog geen afschrijving, zou 21e zijn. Misschien nog te corrigeren! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wvdb1947, logisch dat je dit voorstelt! Ik had graag de factuur van maart al voor je aangepast, alleen omdat wij deze factuur al (achter de schermen) voor je hebben opgesteld kan ik hier geen wijzigingen meer in maken. Wél heb ik direct je abonnement kunnen aanpassen én de TV Box uit je abonnement kunnen halen. 

Wat betreft de wijziging van je abonnement: ik heb je twee nieuwe overzichten van je abonnement toegestuurd. Het tweede en lagere bedrag is je nieuwe abonnementsprijs en dit kan je ook zien in je Mijn Odido account: Abonnementen. Omdat je nog een oude vorm van het TV abonnement had zal je zien dat ik er nog een paar extra euro's van heb weten af te snoepen door de overgang naar de Mediabox.

Daarnaast heb ik je een bevestiging gestuurd dat ik een creditering heb geregeld voor de dubbele kosten van de TV Box. Je zal deze vergoed krijgen op de factuur van april.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt. Ik ben blij dat ik het hiermee snel en effectief voor je recht kon zetten! 😃

Reputatie 1

Hartelijk dank voor je reactie en de afhandeling.

Lijkt veel op reactiesnelheid die ik gewend was bij T-Mobile.

Dus blijf bij ODIDO

Reputatie 6
Badge +2

@Wvdb1947 Heel graag gedaan en dank je wel voor het mooie compliment! 😀

Reageer