-
-
heeft eerste post geplaatst
-
3 reacties
Mijn factuur van maart 2024 was, zonder enige kennisgeving, verhoogd. Het bleek dat de nieuwe box die ik kreeg omdat de box van Tmobile (waren altijd gratis) die ik gebruikte niet meer goed werkte bij ODIDO. Was mij niet verteld dat ik voor de box moest betalen. Als je op internet gaat zoeken dan zijn deze boxen max 100 euro, dus ik wil wel weten of de box, als deze door is betaald ook mijn eigendom wordt, of dat ODIDO wijst een blijft incasseren.
De kreet ODIDO we zij er voor jou haalt niet bij de klantvriendelijkheid van TMOBILE
Hoi @Wvdb1947, goed dat je aan de bel trekt, ik zorg er graag voor dat dit helemaal wordt opgeklaard! Ik heb namelijk het idee dat het hier gaat om een misverstand. Je gebruikte namelijk altijd één TV Box, alleen is de nieuwe Mediabox niet vervangen voor je oude TV Box maar toegevoegd waardoor je in feite nu 2 TV Boxen in je abonnement hebt (waarvan 1 de Mediabox is). Voor een tweede TV Box betaal je € 5,- in de maand waardoor je abonnement omhoog is gegaan in prijs. Een overzicht van je abonnement en de kosten vind je in je Mijn Odido account: Abonnementen.
Daarom stel ik graag voor dat ik je oude TV Box uit je abonnement haal waardoor je terug gaat naar 1 TV Box (de Mediabox) en het abonnement weer € 5,- goedkoper wordt. De dubbele kosten stort ik ook graag voor je terug op de eerstvolgende factuur, wat de factuur van april zou zijn.
Als jou dit ook een goed plan lijkt breng ik het graag tot uitvoering. Zo is dit snel helemaal voor je rechtgezet en kan je blijven genieten van je oude abonnementsprijs!
Bekijk origineel