Skip to main content

Hallo, ik heb mijn mailadres veranderd in de instellingen en staat ook goed. Alleen nu komen mijn facturen en mail nog altijd op het oude mailadres binnen. Wat nu?

Hi @Roger007, ik help je hier graag mee!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je het e-mailadres van je Mijn Odido account veranderd hebt en niet van je abonnement. Als je naar Mijn Odido gaat en vervolgens op Internet + TV klikt, dan zie je rechts bovenin drie punter “Meer” staan. Als je daarop klikt zie je nog een keer “Mijn Gegevens” of klik op deze link. Daar dien je het e-mailadres ook te wijzigen. Dan moet het allemaal goed staan! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is?


Hallo Tommy,

Daar staat mijn Nieuwe mailadres al  goed vermeld.

De fout is dat er twee mailadressen door elkaar lopen.

Het gmail adres is het goede.


Ik kan op Ziggo inloggen op mijn Odido en op Gmail er zijn dus twee accounts aangemaakt.

Dat van Ziggo moet weg want dat was mijn eerste account en vervalt dadelijk.

Maar krijg alles via Ziggo binnen.

Ik heb dus ook een Account op Gmail en deze moet ook voor de mail geactiveerd worden.


Hi @Roger007, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het e-mailadres voor je aangepast! 


Reageer