Beantwoord

Nieuw Internet only abonnement niet zichtbaar binnen Mijn Odido omgeving

  • 15 November 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Hi community,

 

Afgelopen maandag heb ik een nieuw Internet Only abonnement afgesloten bij Odido. Ik was al in het bezit van een account voor de Mijn Odido omgeving, aangezien ik ook een sim-only abonnement bij Odido heb.

Ik heb netjes bevestigingsemails ontvangen voor mijn nieuwe Internet abonnement, echter zie ik het abonnement niet terug in Mijn Odido omgeving. Volgens een medewerker zou het abonnement binnen +/- 24 uur zichtbaar moeten zijn binnen de omgeving. Als ik klik op ‘Abonnement toevoegen’ > ‘Bestaand abonnement toevoegen’ > ‘Interet’ geeft het systeem aan dat het adres onbekend is en niet voorkomt in de systemen van Odido. De adresgegevens heb ik gecontroleerd en die zijn juist, ze komen exact overeen met de adresgegevens van mijn nieuw afgesloten abonnement.

Ik ben benieuwd wat er precies mis is.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 November 2023, 14:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @veryimportantperson 

Staan beide abonnementen ook op dezelfde naam? Anders moet je voor internet een eigen account aanmaken.

Ze stonden inderdaad beide op een andere naam. Eén van de abonnementen is afgelopen zaterdag omgezet om de persoonsgegevens gelijk te trekken, echter gaat dit abonnement pas over een maand in. Pas zodra deze actie verwerkt is, kan ik de abonnementen binnen één omgeving inzien. Het is me dus duidelijk geworden inmiddels! :)

Reageer