Skip to main content

Nieuw glasvezelnetwerk beschikbaar in Terneuzen-Noord

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties

Hallo allemaal!

Ik zag vandaag op de postcodecheck van Odido dat er een nieuw glasvezelnetwerk beschikbaar is in Terneuzen-Noord doordat er eigen apparatuur geplaatst is in de wijkcentrale. Hierdoor is het mogelijk om Multi Gb snelheden te nemen en daarnaast hebben alle snelheden ook nog eens een scherpere prijs.

Dit zijn de snelheden die worden aangeboden en de daarbij behorende prijzen:

100 Mbps voor €35 per maand.

400 Mbps voor €40 per maand.

1000 Mbps voor €45 per maand.

2000 Mbps voor €60 per maand.

8000 Mbps voor €85 per maand.

Bovenstaande prijzen zijn exclusief €5 klantvooreeel.

Woon je in Terneuzen-Noord? Stap direct over voor een beter aanbod.

Ken je iemand die in Terneuzen-Noord woont en Odido als internetprovider heeft? Deel dit dan zeker met diegene.

Overstappen naar dit nieuwe glasvezelnetwerk regel je eenvoudig via je Odido account bij internetsnelheid wijzigen. Toch hulp nodig? Bel dan met de klantenservice op telefoonnummer 0800-0092.

Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust!

Uitgelichte reactie

16 april 2025

Super handig dit, bedankt voor het delen! 💪🏻

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super handig dit, bedankt voor het delen! 💪🏻

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Auteur
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • 30 april 2025

Hallo allemaal!

Ik ben sinds vandaag aangesloten op het Odido glasvezelnetwerk met een 2 Gbps abonnement. De monteur kwam netjes op tijd en was binnen 5 minuten klaar.

Helaas heb ik geen bekabelde apparaten waarmee ik een snelheidstest kan doen dus ik heb dit gedaan via de WiFi, met deze resultaten wil ik voornamelijk laten zien dat het behalen van snelheden >1 Gbps prima mogelijk is met de Zyxel-T56 ✅

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen