Skip to main content

Naam niet goed in systemen

• 18 februari 2025
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Albert55

Goedemiddag,

Zag gisteren bij oplevering van de glasvezel installatie dat  het tussenvoegsel van mijn achternaam niet goed in jullie systemen staat vermeld. Zou iemand van Odido hier eens naar willen kijken?

Mijn juiste naam staat in mijn profiel vermeld, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

19 februari 2025

Goedemorgen Albert, gaaf dat je sinds eergister Glasvezel van ons hebt! Hoe bevalt het? Bedankt voor het volledig invullen van je profiel. Alleen de laatste 4 cijfers van je IBAN komen niet helemaal overeen met die bij ons bekend zijn. Ik gok een typefoutje. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan hebben we de standaard verificatie gedaan. Ik heb je daarnaast ook een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Er zitten strenge regels aan het wijzigen van persoonsgegevens, maar zodra ik de kopie heb ontvangen, mag ik je naam corrigeren, oftewel het tussenvoegsel toevoegen. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik direct voor je aan de slag en dan staat alles binnen no time helemaal perfect in de systemen! ðŸ˜„

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Albert, gaaf dat je sinds eergister Glasvezel van ons hebt! Hoe bevalt het? Bedankt voor het volledig invullen van je profiel. Alleen de laatste 4 cijfers van je IBAN komen niet helemaal overeen met die bij ons bekend zijn. Ik gok een typefoutje. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan hebben we de standaard verificatie gedaan. Ik heb je daarnaast ook een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Er zitten strenge regels aan het wijzigen van persoonsgegevens, maar zodra ik de kopie heb ontvangen, mag ik je naam corrigeren, oftewel het tussenvoegsel toevoegen. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik direct voor je aan de slag en dan staat alles binnen no time helemaal perfect in de systemen! ðŸ˜„

Albert55
  • is King of Content
  • 19 februari 2025

​@Marciano van Odido IBAN is gewijzigd (typefout)

Heb kopie ID naar jullie gestuurd. Laat je het mij weten als het gelukt is. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11

Hey ​@Albert55, dankjewel voor de aanpassing. Ik heb je tussenvoegsel toegevoegd. Nu staat alles goed! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen