Na opzegging geen bevestigingsmail ontvangen.

  • 14 November 2023
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 8 november heb ik met de klantendienst gebeld om mijn huidig internetabonnement stop te zetten. Dit was geen probleem en ik zou hiervan een e-mail ontvangen. Tot op heden nog niets ontvangen en ook niet in mijn spammail. is dit normaal? 

 

Groeten, 

Cal van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Mitch, jammer dat je ons gaat verlaten, desondanks help ik je nog heel graag hiermee! Zo te zien was het contact e-mail adres van je abonnement het @t-mobilethuis.nl e-mail adres dat wij destijds voor je hebben aangemaakt. Daarom heb ik het contact e-mail adres van  je voormalige abonnement gewijzigd naar het e-mail adres dat je ook gebruikt voor je Community account. Hiermee kon ik je opnieuw de opzeggingsbevestiging sturen en ik verwacht dat je die elk moment binnen kan krijgen.

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, dit is snel voor je opgelost zo! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mitch, jammer dat je ons gaat verlaten, desondanks help ik je nog heel graag hiermee! Zo te zien was het contact e-mail adres van je abonnement het @t-mobilethuis.nl e-mail adres dat wij destijds voor je hebben aangemaakt. Daarom heb ik het contact e-mail adres van  je voormalige abonnement gewijzigd naar het e-mail adres dat je ook gebruikt voor je Community account. Hiermee kon ik je opnieuw de opzeggingsbevestiging sturen en ik verwacht dat je die elk moment binnen kan krijgen.

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, dit is snel voor je opgelost zo! 😃

Hoi @Mitch, jammer dat je ons gaat verlaten, desondanks help ik je nog heel graag hiermee! Zo te zien was het contact e-mail adres van je abonnement het @t-mobilethuis.nl e-mail adres dat wij destijds voor je hebben aangemaakt. Daarom heb ik het contact e-mail adres van  je voormalige abonnement gewijzigd naar het e-mail adres dat je ook gebruikt voor je Community account. Hiermee kon ik je opnieuw de opzeggingsbevestiging sturen en ik verwacht dat je die elk moment binnen kan krijgen.

Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, dit is snel voor je opgelost zo! 😃

 

Beste, 

 

Ik heb de e-mail met de instructies ontvangen. Ondertussen heb ik wel mijn apparatuur teruggestuurd maar krijg ik vandaag een e-mail dat mijn apparatuur nog niet is teruggestuurd en ik hiervoor 75 euro dien te betalen. Kunnen jullie dit ook nog eens bekijken? 

 

Alvast bedankt 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Mitch, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat het pakket inderdaad bij ons binnen gekomen is. Het is alleen niet helemaal goed gegaan met de verwerking hiervan, waardoor je de melding hebt ontvangen dat er een boete berekend gaat worden. Ik heb dit inmiddels recht gezet bij ons! In sommige gevallen kan het zijn dat het systeem alsnog de factuur met de boete erin verstuurd. Ik wil je vragen om dit in de gaten te houden en het mij gelijk te laten weten als je zo'n factuur ontvangt. Dan ga ik deze gelijk vergoeden voor je! 

Reageer