Op 8 november heb ik met de klantendienst gebeld om mijn huidig internetabonnement stop te zetten. Dit was geen probleem en ik zou hiervan een e-mail ontvangen. Tot op heden nog niets ontvangen en ook niet in mijn spammail. is dit normaal?
Groeten,
Op 8 november heb ik met de klantendienst gebeld om mijn huidig internetabonnement stop te zetten. Dit was geen probleem en ik zou hiervan een e-mail ontvangen. Tot op heden nog niets ontvangen en ook niet in mijn spammail. is dit normaal?
Groeten,
Hoi
Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, dit is snel voor je opgelost zo!
Hoi
Geef het gerust aan als je nog andere vragen hebt, dit is snel voor je opgelost zo!
Beste,
Ik heb de e-mail met de instructies ontvangen. Ondertussen heb ik wel mijn apparatuur teruggestuurd maar krijg ik vandaag een e-mail dat mijn apparatuur nog niet is teruggestuurd en ik hiervoor 75 euro dien te betalen. Kunnen jullie dit ook nog eens bekijken?
Alvast bedankt
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.