Ls,
Ik HAD internet via DSL via T-Mobile en heb afgelopen week een werkende glasvezel-verbinding opgeleverd gekregen. Om administratieve redenen ben ik voor het glas een ‘nieuwe klant’ geworden.
Vandaag is DSL opgezegd en heb ik die My T-Mobile het klankvoordeel uitgezet…
Het klankvoordeel staat nu weer aan op het account van de glasvezel en ik wilde op mijn mobiel in de app hier ook mee inloggen en daar (of online, dat maakt mij niet uit) beide mobiele nummers ook weer toevoegen om alles in 1 te hebben.
De issues nu
- Op de app kan ik NIET inloggen met het nieuwe account, wel met het oude
Online was dit geen probleem.
Klantservice heeft mijn account al gereset, app niet inloggen, online wel
Online wachtwoord aangepast, werkt online nog steeds, app nog steeds niet
- Online kan ik geen abonnementen toevoegen en zie ik alleen mijn glasvezelabonnement
In de app krijg ik, ook na volledig van mijn telefoon halen ne opnieuw installeren de melding als in bijlage…
Hopelijk weet iemand een oplossing of kan er iemand van T-Mobile zelf ingrijpen?