Hoi @Bert1950, goed dat je dit terugkoppelt, hier wil ik het niet bij laten zitten! Omdat ik het account op de huidige manier niet aan de praat kreeg heb ik het account voor je verwijderd zodat je niet meer in dezelfde loop terecht hoeft te komen. Daarom kan je nu een nieuw account aanmaken via: My T-Mobile account aanmaken.
Ik verwacht dat je hiermee weer snel zorgeloos kan inloggen!
Hoi @raydezeeuw, sorry voor de verwarring, ik geef je graag een eenduidig en helder antwoord! Ik zie dat je aan je email adres een zakelijk mobiel abonnement hebt gekoppeld. Voor elk email adres kan één My T-Mobile account gemaakt worden, en dit kan óf voor particuliere óf zakelijke abonnementen zijn. Het is nog niet mogelijk om een particulier abonnement te koppelen aan een zakelijke My T-Mobile omgeving of visa versa. Mocht je daarom een particulier T-Mobile voor thuis abonnement hebben, dan raad ik je aan om een account aan te maken met een ander email adres, óf om je T-Mobile voor thuis abonnement om te zetten van een particulier naar een zakelijk abonnement.
Mocht je al een T-Mobile voor thuis zakelijk abonnement hebben, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice via 0800-7112. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.00 - 23.00 en in het weekend van 09.00 - 17.30. Zij kunnen snel aan je abonnement sleutelen om je toegang te verlenen.
Geef het gerust aan als er nog iets speelt, ik los het heel graag voor je op!