Skip to main content

Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 


 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 

@Lisa 

Dankjewel voor jouw reactie, ik wacht met spanning af wanneer ik bericht krijg. Ik hoop snel😊


Voor iedereen die graag na migratie gebruik wil maken van de My T-Mobile app: zorg ervoor dat de e-mailadressen waarmee je inlogt altijd gelijk zijn bij al je abonnementen die je in één omgeving wilt inzien/gebruiken. Indien je verschillende e-mailadressen gebruikt, zal je de abonnementen gescheiden houden en lukt inloggen niet.


Ik krijg ook maar T-Mobile thuis niet gekoppeld aan mijn T-Mobile account.

  • Als ik inlog zie ik alleen maar mijn mobiele abonnement;
  • T-Mobile thuis koppelen geeft een foutmelding dat mijn mobiele abonnement niet gekoppeld kan worden;
  • En ook de wachtwoorden voor beide account resetten helpt niet.

Ik blijf alleen maar mijn mobiele abonnement zien als ik inlog.

Echt waardeloos dit.


Ik heb hier ook problemen mee.

Waarom niet gewoon een losse app T-Mobile Thuis.?

Als ik de stappen volgens de gekregen email volg.

Dan staat er adres niet juist.

Verschil is alleen de voornaam tussen thuis en mobiel. Emailadres hetzelfde wel verschillen in de wachtwoorden.

 

 


Hoi @PBakker

Fijn dat je een beschrijving van jouw stappen mee kon sturen, hier heb ik een hoop aan! 

Ik ben meteen voor je in het diepe gedoken en zo te zien heb je bij ons twee T-Mobile Thuis abonnementen lopen met hetzelfde email adres. Hierdoor raakt het algemene account in de war omdat het algemene account slechts één T-Mobile Thuis adres kan koppelen en door het identieke email adres weet hij niet welke hij moet selecteren. Dit probleem blijft bestaan ondanks dat het T-Mobile Thuis  abonnement geregistreerd is op een specifiek adres.

Hopelijk heb je nog een tweede email adres dat je kan gebruiken voor het T-Mobile Thuis account dat op het andere adres is geregistreerd? In dat geval kan je jouw email adres wijzigen via jouw My T-Mobile Thuis account onder het kopje: Contactgegevens.

Mocht het niet het geval zijn en wil je liever hetzelfde email adres gebruiken, dan heb ik wellicht nog een troef voor je. Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar wellicht dat het volgende werkt:

  1. Email adres aanpassen van My T-Mobile Thuis account 2
  2. Het algemene account koppelen met My T-Mobile Thuis account 1.
  3. Email adres terug veranderen van My T-Mobile Thuis account 2 met een ander wachtwoord dan het algemene account.

Als dit werkt zou je voor beide accounts hetzelfde email adres kunnen gebruiken, wat natuurlijk erg fijn zou zijn, alleen durf ik niet met volledige zekerheid te zeggen of dit na de koppeling in stap 2 nog werkt.

Een heel verhaal, hopelijk heb ik het hiermee duidelijker kunnen maken en je een oplossing kunnen bieden! 🙂

 

Hey @peter-keetfm,

Voor jou zit de vork een stuk makkelijker in de steel: ik zou niet weten waarom jouw accounts niet koppelen hahaha!

Zo te zien staat alles namelijk helemaal goed en ik heb ook de adressen van jouw accounts gedubbelcheckt op de miniemste typefouten, alleen kan ik niks vinden waarom het mis loopt.

Daarom zal ik dit doorzetten naar een specialistische afdeling en ik verwacht dat je komende week meer van hen zal vernemen. Met wat aanpassingen in achterliggende systemen verwacht en hoop ik dat ze jou meteen het verlossende woord kunnen geven! 😉


@Cal 

Ik denk dat het niet mogelijk is als ik dit topic zo bekijk.

zie:

Let op: samenvoegen kan alleen met abonnementen op jouw naam. Abonnementen van iemand anders kun je niet toevoegen.

 

Mijn mobiel abonnement staat op Peter ….

Het thuis abonnement staat op Frank ….

Achternaam is hetzelfde en email adres , wachtwoord verschillen wel.

 


Hoi @peter-keetfm,

Fijn dat je meedenkt, dat is een logische opmerking van je!

De achterliggende gedachte is eigenlijk dat je wél abonnementen met verschillende namen mag samenvoegen, alleen iemand uit jouw huishouden met een eigen mobiel abonnement moet hier zelf toestemming voor geven vanuit het eigen My T-Mobile account van die andere persoon.

Hierdoor zal dit in jouw geval geen belemmering opleveren, maar vermoed ik eerder dat hier een ‘bug’ om de hoek komt kijken bij deze relatief nieuwe manier van inloggen.

Ik hoop dat wij je snel meer kunnen vertellen en nog liever dat wij dit snel voor je op kunnen lossen!


Ik kan wel inloggen, maar geen abonnement toevoegen. Dus kan ik ook niet mijn bv facturen zien.


Hoi @sjeffieb,

Goed dat je aan de bel trekt, ik ga graag voor je aan de slag! 

Als ik zelf het toevoegingsproces doorloop stuit ik zo 123 niet tegen een probleem aan. Kan je vertellen wat er gebeurd zodra je de bevestigingscode invoert als je een Thuis abonnement toe probeert te voegen via: Abonnement toevoegen.

Ik ben benieuwd hoe de fork in de steel zit!


Hoi @sjeffieb,

Goed dat je aan de bel trekt, ik ga graag voor je aan de slag! 

Als ik zelf het toevoegingsproces doorloop stuit ik zo 123 niet tegen een probleem aan. Kan je vertellen wat er gebeurd zodra je de bevestigingscode invoert als je een Thuis abonnement toe probeert te voegen via: Abonnement toevoegen.

Ik ben benieuwd hoe de fork in de steel zit!

Als ik het Thuis abonnement probeer toe te voegen, krijg ik na de bevestigingscode het volgende bericht: '’Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen'’

 

Ik wil er bij vermelden dat dit nummer geen t-mobile nummer meer is, maar het e-mail adres is wel van T-mobile Thuis. Verder dan dit kom ik niet. We hebben het T-mobile thuis abonnement sinds 2018, in tussen heb ik op het zelfde e-mail adres een t-mobile mobiele abonnement gehad en al weer over gestapt naar een andere provider. In het kort, ik kan dus niet meer in het Thuis account.


@horhan Ik vermoed dat je nu steeds in de mobiel omgeving inlogt, omdat je hier hetzelfde e-mailadres voor gebruikt. Je kunt het beste dan een ander hoofd e-mailadres instellen, zodat er een aparte inlog voor thuis is. Mocht je deze niet hebben, dan kan ik ook met je meekijken of ik het huidige e-mailadres van jouw mobiel abonnement kan loskoppelen, zodat je het huidige e-mailadres kunt blijven gebruiken. Mocht het geen probleem zijn om jouw e-mailadres voor thuis aan te passen, stuur mij dan een privébericht met waarnaar het aangepast mag worden samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer ter verificatie, dan pas ik dit voor je aan! 😀

 


@horhan Ik vermoed dat je nu steeds in de mobiel omgeving inlogt, omdat je hier hetzelfde e-mailadres voor gebruikt. Je kunt het beste dan een ander hoofd e-mailadres instellen, zodat er een aparte inlog voor thuis is. Mocht je deze niet hebben, dan kan ik ook met je meekijken of ik het huidige e-mailadres van jouw mobiel abonnement kan loskoppelen, zodat je het huidige e-mailadres kunt blijven gebruiken. Mocht het geen probleem zijn om jouw e-mailadres voor thuis aan te passen, stuur mij dan een privébericht met waarnaar het aangepast mag worden samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer ter verificatie, dan pas ik dit voor je aan! 😀

 

Bedankt voor je reactie. Het is mij inmiddels via de klantenservice al gelukt om een andere e-mail adres in te stellen voor T-mobile Thuis. En inloggen gaat nu probleemloos :)


Hi @horhan, helemaal super! 😊 Hartstikke fijn om te lezen, dankjewel voor het melden. Als ik nog iets voor je kan betekenen, geef het dan gerust weer aan. 


Ik heb net een abonnement voor internet afgesloten (vandaag). Zoals aangeraden heb ik gelijk een My T-mobile thuis account aangemaakt. In mijn mailbox allemaal bevestigingen ontvangen dat dit goed is gelukt, maar als ik wil inloggen wordt gezegd dat het emailadres niet herkend wordt. Ik heb al geprobeerd om mijn wachtwoord te resetten (de link voor een nieuw wachtwoord komt gewoon netjes binnen in mijn mail, dus ergens staat die wel in het systeem), helaas lost dat het probleem niet op. Hoe nu verder?


Hey @naple, welkom op onze Community!

Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Ik zie namelijk geen koppeling in mijn systeem staan op je e-mailadres of op je klantnummer. Zou je opnieuw kunnen registreren en je abonnement kunnen koppelen? Als het goed is moet hij het dan wel doen! Zo niet, kun je mij dan een screenshot toesturen met de foutcode? 


Hey @naple, welkom op onze Community!

Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Ik zie namelijk geen koppeling in mijn systeem staan op je e-mailadres of op je klantnummer. Zou je opnieuw kunnen registreren en je abonnement kunnen koppelen? Als het goed is moet hij het dan wel doen! Zo niet, kun je mij dan een screenshot toesturen met de foutcode? 

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Moet ik me opnieuw registeren op de community (daar moest ik een klantnummer in vullen). Of voor my tmobile thuis (daar kreeg ik geen optie om een klantnummer in te vullen (gewoon geklikt op de link in de mail)). En hoe kan er geen koppeling zijn als ik wel emails ontvang? 


Hey @naple, welkom op onze Community!

Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Ik zie namelijk geen koppeling in mijn systeem staan op je e-mailadres of op je klantnummer. Zou je opnieuw kunnen registreren en je abonnement kunnen koppelen? Als het goed is moet hij het dan wel doen! Zo niet, kun je mij dan een screenshot toesturen met de foutcode? 

Ik ben er uit en heb het probleem opgelost. Ik heb via de site een account aangevraagd (ondanks dat ik dit al heb gedaan via de link via de mail) en dat werkte wel

 


@naple Heel fijn dat het gelukt is, goed gedaan! Veel inlogplezier toegewenst en laat het weten als we je ergens anders bij kunnen helpen. Alvast een heerlijk weekend toegewenst! ☀️


Ter info voor anderen die een probleem hebben zoals @naple

Ik had vorige week een soortgelijk probleem. Ik probeerde via de link in een welkomstmail een account aan te maken. Alles lijkt goed te gaan, maar inloggen werkt niet. Bij mij was de oorzaak dat mijn wachtwoord een teken bevatte dat niet is toegestaan (als ik het goed herinner ~). Ongelooflijk dat je wel gewoon de melding krijgt dat alles lukt, maar in werkelijkheid wordt er helemaal geen account aangemaakt.

 

Ik kwam er uiteindelijk achter omdat ook ik uiteindelijk direct op de site een account aan probeerde te maken (en dus niet via die welkomstmail) en daar staat wel de melding dat bepaalde tekens niet zijn toegestaan.

 

@Jason, misschien iets voor jullie website developers om op te lossen?  


Hoi @Bas S, dit zullen wij zeker intern meenemen. Super bedankt voor je feedback, ik wens je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana


En heel oud topic waar recent in gepost is, dus voeg het even hier toe. 

Ik kan op het moment niet in de app en ook niet op de site mijn gegevens van thuis zitten. 

In de app en lege pagina, op de site "oeps er gaat wat mis". Beide hebben gewerkt, het is geen nieuw account of zo. Ik heb ook nog een prepaid sim, die gegevens kan ik wel zien. 

Wat is er aan de hand, en belangrijker voor los ik het op 


Hey @JwBokx, dit is bij ons bekend en we zijn druk aan het werk om dit op te lossen. Updates hierover worden in dit topic vermeld:  

 

 


Hier is het probleem van inloggen opgelost. Kennelijk had het te maken met het feit dat ik een account had bij Tele2 en bij T-mobile met hetzelfde e-mailadres. Deze storing bestaat volgens een medewerking na een update van hun systeem. Ik ben hier meer dan een maand mee bezig geweest. Bij klikken op “wachtwoord vergeten” kreeg ik de mededeling dat mijn e-mailadres niet werd herkend. Volgens de medewerker(s) stond mijn e-mailadres wel als actief in hun systeem. Meerdere medewerkers gesproken die mij allemaal beloofden dat ze het naar de technische afdeling of naar de back-office zouden doorsturen en binnen 2 weken contact hierover met mij zouden opnemen. Helaas….. Geen van de medewerkers heeft mij ooit terug gebeld. Ik zal jullie de geschiedenis van mijn telefoongesprekken met T-mobile onthouden maar het waren VEEL LANGE gesprekken met diverse medewerkers. Ook het aanmaken van een nieuw account lukte niet omdat ik daar mijn gegevens moest invullen. Na het invoeren van mijn geboortedatum stuurde het systeem me een e-mail met een verificatiecode naar mijn daar bekende e-mailadres, Tsja…. die e-mails komen dus niet aan…. want mijn e-mailadres wordt niet herkend. pffffff

 

De oplossing: Voor de zoveelste keer gebeld met T-mobile met de vraag of ze mijn e-mail adres daar konden veranderen zonder dat er een verificatie bericht naar mijn oude e-mailadres zou worden gestuurd. En ja hoor…. de medewerkster” heeft “gewoon mijn e-mailadres in het systeem aangepast naar een ander e-mailadres. Een verificatiecode werd netjes naar dat nieuwe adres gestuurd. Ik kon nu inloggen in de “mijn T-Mobile” omgeving met hetzelfde wachtwoord. Onbegrijpelijk dat dat al die andere medewerkers van de "HELP?-desk” dit niet zelf kunnen verzinnen. De  berichten die ze me nu sturen naar het nieuwe e-mailadres laat ik automatisch doorsturen naar mijn oude e-mailadres zodat het in mijn standaard adres binnenkomt.

Een minpunt voor alle medewerkers die ik aan de lijn heb gehad met uitzondering van de laatste medewerkster… Die krijgt 2 pluspunten.


Nog even dit.... Het zou de helpdesk sieren als ze contact met me opnemen zodra dit inlogprobleem is opgelost, zodat ik weer gewoon op T-mobile en op Tele2 kan inloggen met mijn standaard e-mail adres. 


Hey @Wim.A, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je feedback. My T-Mobile problemen zijn niet altijd makkelijk te verhelpen, al helemaal niet als je er geen verstand van hebt. Onze Technische Dienst en Back Office kunnen hierin ook niks betekenen. Onze specialisten daarintegen weer wel. Ik denk dat het verkeerd is doorgezet. Zo te horen is het al wel opgelost en kun je inloggen in My T-Mobile met het gewenste e-mailadres. Klopt dit? Je wilt nu dus alleen nog kunnen inloggen met dat e-mailadres op Tele2? Als dit het geval is wil ik je vragen om op de Tele2 Community een topic te starten. Zij kunnen je daar helpen! 


Reageer