Skip to main content

Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 


 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 

Ik kan inderdaad niet inloggen. En mijn tv pincode inzien 


Geen problemen met inloggen, maar wel met internet. Verbinden met Wifi lukt, maar ik heb geen internet.

 

 


Geen problemen met inloggen, maar wel met internet. Verbinden met Wifi lukt, maar ik heb geen internet.

 

 

@Ralfvk,

bijzonder.
Zonder internet verbinding heb je normaal ook geen Wi-Fi.

Maar maak een eigen topic aan en dan graag de volgende informatie geven:

  • Welk merk / type modem?
  • Wat voor verbinding heb je?
  • Eigen apparatuur aangesloten? Zo ja, welke?

Modem al eens van de stroom gehaald?


Hoi @Marijke97, log je in met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord zoals je voorheen ook deed? Ik kan het wachtwoord voor je resetten, dit kun je echter ook zelf doen. Lukt het met een reset wel?

Hoi @Ralfvk, ik begrijp dat je graag geholpen wilt worden en dat doen we met alle plezier! Zoals @Timo78 echter aangeeft, is dit topic niet bedoeld voor dit soort vraagstukken, maar ligt de focus op My T-Mobile Thuis. Zodra het gelukt is om een eigen topic aan te maken, pakt één van ons het binnen maximaal 24 tot 48 uur voor je op! 


Hallo,

Ik heb ook dit probleem.

Na inloggen op T-mobile thuis wordt ik direct doorgelinkt naar de mobiele site.

Reset van het wachtwoord helpt niet, hetzelfde resultaat.

Graag een oplossing..


Na inloggen op T-mobile thuis wordt ik direct doorgelinkt naar de mobiele site.

Reset van het wachtwoord helpt niet, hetzelfde resultaat.

En wat gebeurt er als je probeert in te loggen met je oude wachtwoord?


Ik heb geen oud wachtwoord, want ben nieuwe klant.


Hier word ik met de accounts die ik had van tmobile alleen naar mijn mobiele abo doorgestuurd. T-Mobile Thuis is nergens meer te vinden. En het tmobile mail-adres wordt niet herkend.


Goedemorgen @Dummy naam en @toktokcity! Zouden jullie mij beide een privébericht willen sturen? Ik zorg er dan voor dat jullie een nieuw wachtwoord ontvangen voor My T-Mobile Thuis. Inloggen moet dan weer lukken! 😄


Goedemorgen all, we hebben een workaround gevonden die in de meeste gevallen zou moeten werken. Indien je inlogproblemen ervaart en niet terecht kunt komen in de Thuis-sectie van de My-omgeving, probeer dan onderstaande methode uit:

Dezelfde gebruikersnaam

Heb je dezelfde gebruikersnaam voor My T-Mobile mobiel en My T-Mobile Thuis? Dan kan het inloggen problemen geven: je komt maar bij één van beide accounts uit.

De oplossing: vraag een wachtwoord reset aan. Je krijgt dan twee mailtjes, om voor beide accounts een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je voor beide accounts hetzelfde wachtwoord neemt, werkt inloggen weer. Na inloggen verschijnt dit scherm en kun je kiezen naar welk account je gaat.

P.s. het gelinkte topic is het hoofd-topic waarin we alle info verzamelen en updates geven, laat daar alsjeblieft een reactie achter indien het niet lukt: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet! | T-Mobile Community.


Zie nu pas berichtje dat ik in een andere topic moet posten 🙂 Bij deze


Het kan voorkomen dat je inlogproblemen ervaart met je My T-Mobile Thuis account. In enkele gevallen treedt er een foutmelding op wanneer je enkel T-Mobile voor thuis en geen gelinkt mobiel abonnement hebt geregistreerd. Het hoeft zeker niet zo te zijn dat je ook daadwerkelijk issues ervaart, maar mocht dit wel zo zijn, weet dan dat wij er met man en macht aan werken om het te herstellen.

 

Indien je inlogproblemen ervaart, willen we je vragen om een berichtje met feedback/info achter te laten in dit topic. In de meeste gevallen helpt het resetten van het wachtwoord. Mocht ook dit niet lukken, dan zal je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding ontvangen die aangeeft dat het e-mailadres niet herkend wordt. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! 

 

Link om wachtwoord te resetten: My T-Mobile inloggegevens opvragen

 

 

I have been trying to log in for weeks, I have called the help line countless times, but the problem remains till this very day. I couldn't log-in, so I can't see or change my contract and services. Please provide me with some solution!


@antex Have you tried to do the password reset? You can follow and react in this topic for updates and questions: 

 


Hey @Demi, thabks. yes, I did try that. I have been on the phone for over 2 hours over three days with the help center. They even changed the user name and password from their system, but didn't help.


Hi @antex, thanks a lot for letting me know! My colleagues are working really hard on a solution. At the moment they are busy with making adjustments to the login page to solve this issue. I'm really sorry for the inconvenience. Fingers crossed that you'll experience this fix real soon. 


Al een aantal maanden  probeer ik op mijn account van t mobile thuis in te loggen,

maar het lukt gewoon niet.

 

Meerdere keren hier over gebeld met t mobile maar het schijnt niet goed te werken, ik krijg alleen maar te horen we zijn ermee bezig.

Het is voor mij niet te begrijpen dat een bedrijf als T mobile dit niet goed voor elkaar krijg.

De klantenservice kan me ook niet verder helpen.

De tips hier werken ook niet.

kortom het is gewoon niet op orde bij t mobile.

Hoelang gaat het nog duren voordat alles goed werkt?

Of kan ik beter overstappen naar Ziggo of KPN?

 

Met vriendelijk groeten

Cor Hilhorst

 


Hoi @corhil, het is me gelukt om eindelijk je account werkend te krijgen. Je kunt inloggen via de “oude” inlogpagina van My T-Mobile Thuis, dan word je automatisch redirected naar de juiste omgeving zodat je het Thuis-abonnement kunt inzien: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement

Het nieuwe wachtwoord en je inlognaam stuur ik nu per privébericht naar je toe. Zorg ervoor dat je de cookies verwijdert en cache leegt in je browser, zo is het mij via een incognitopagina ook gelukt.

 


Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.


Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn account. Heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd maar werkt nog steeds niet. Kan dus niet mijn TV klantnummer opzoeken of mijn factuur zien.

 

Klant nummer >mod edit - privacygevoelige informatie]


Hoi @Debby-Amsterdam,

Goed dat je dit laat weten! Ik zie terug in ons systeem dat het gekoppelde e-mailadres terugkomt in enkele eerdere bestellingen, waardoor deze niet gekoppeld is aan je laatste account. Geen zorgen, ik maak dit graag voor je in orde door het e-mailadres te wijzigen. Wil je mij een privébericht sturen met de voorkeur van het mailadres? Dit kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt.


Ik kan inmiddels wel weer inloggen maar zie geen T-Mobile Thuis abonnement terwijl ik dat wel heb. Er wordt slechts gevraagd om abbonementen toe te voegen.


Ik wil de beide abonnementen (tv en mobiel) koppelen, maar tot op heden kan ik dat niet voor mekaar krijgen.

kan alleen mobiel nummer toevoegen , geen e-mail adres..

iemand een jeee dat het wel zou kunnen gaan lukken?


Erg jammer dat T mobile dit probleem niet kan oplossen,  ik wacht al ik weet niet hoeveel maanden op een oplossing.

Zou T mobile ook genoegen nemen als ik mijn rekeningen over een half jaar pas betaal.

 

Ik kan niks controleren en ik weet zeker dat er iets niet klopt, en dat ik teveel betaal.

 

Zet tijdelijk de oude omgeving weer terug zodat jullie klanten bij hun eigen gegevens kunnen.


Waar staan jullie nu op dit moment met de migratie van klanten? Ik zou namelijk heel graag weer kunnen inloggen bij zowel thuis als mobiel van T-Mobile. En bij voorkeur via de app!

origineel bericht van alweer 2 maanden geleden…
Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.


Hi @RHM77, hartstikke goed dat je dit navraagt! Als het kon dan deelde ik deze informatie graag met je. Over de migraties zelf kunnen we inhoudelijk niks zeggen anders dan dat we er nog volop mee bezig zijn. Ik kan me voorstellen dat je staat te popelen om over te gaan naar onze vernieuwde omgeving en daarom zijn mijn collega's ook nog druk bezig met de migraties. Je krijgt vanzelf een bericht wanneer je overgaat. Laat je het hier weten als je van ons een bericht hebt gehad? 😊


Reageer