Skip to main content
Beantwoord

Modem teruggestuurd, toch mail dat deze mist

  • 4 januari 2025
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Op vrijdag 13 december heb ik mijn apparatuur naar Odido teruggestuurd. Ik krijg een mail dat de TV ontvanger wel ontvangen is, de modem niet. Dat is vreemd, want die zaten in dezelfde doos. Naar aanleiding van een mail van Odido over het niet terugsturen van de modem, heb ik op 27 december telefonisch contact gehad met de klantenservice. Daarin is bevestigd dat alles ontvangen was. Toch kreeg ik 2 januari opnieuw een mail dat mijn modem niet is ontvangen. 

Zouden jullie willen zorgen dat een en ander administratief juist verwerkt wordt en ik geen mails meer krijg en dat er geen financiële consequenties volgen?

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@B@smq, ik heb het direct voor je verwerkt! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie zondag! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2025

Hoi ​@B@smq, ik heb het direct voor je verwerkt! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie zondag! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen