Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds vrijdag valt mijn internetverbinding meerdere keren per uur uit. Soms komt de verbinding dan weer vanzelf tot stand, meestal moet ik het modem resetten.

Nu lees ik hier op de community dat mijn modem, een Huawei HG659, sowieso een verouderd modem is en kan worden vervangen.

Graag kom ik hiervoor in aanmerking omdat ik vóór vrijdag ook al regelmatig mijn modem moest resetten maar niet zo vaak als de laatste dagen.

Hi @smiekNL, goede vraag! Ik snap dat je dit checkt. Geen zorgen! Ik heb je abonnement meteen bekeken en zie inderdaad dat het vervangen van het modem alleen maar goed kan doen. Ik heb hier meteen werk van gemaakt. Je zult het Zyxel T-54 modem ontvangen. Als deze in de handen van de bezorgdienst is, ontvang je nog een e-mail met een trackinglink. Het oude modem hoeven wij niet meer terug. Deze kun je bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt in de buurt!


Bedankt voor het antwoord en de snelle actie!


Graag gedaan @smiekNL, fijne zondag gewenst! 😊


Hoi!

Mijn modem is geloof ik aan het vervangen toe - nu dat ik mijn werkkamer heb verplaatst naar een andere ruimte krijg ik nauwelijks internetverbinding (het is een 70m woning, 1 etage).

Is het mogelijk dat het oude modem (Huwei HG659) vervangen wordt voor een nieuwer model?

 

Alvast bedankt en vriendelijke groet, Ina


Hoi @iconkic, dit is zeker mogelijk! Ik heb meteen een nieuw modem aangestuurd. Je zult het zo snel mogelijk ontvangen en wordt per e-mail op de hoogte gehouden hiervan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana


Ook ik heb een oude huawei modem waarvan de wifi geen connectie geeft. Moet hem om de dag resetten. Kan deze vervangen worden.


Hoi @Evdlaan, dit kan zeker! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊 Groetjes, Ishana


Hoi @iconkic, dit is zeker mogelijk! Ik heb meteen een nieuw modem aangestuurd. Je zult het zo snel mogelijk ontvangen en wordt per e-mail op de hoogte gehouden hiervan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

Mijn probleem is helaas nog steeds niet opgelost. De modem die geleverd was, is stuk. Odido heeft ook iemand gestuurd om langs te komen, maar deze monteur had geen nieuwe modem bij zich. Nu zijn we 29 dagen verder, en ik bel regelmatig met Odido klantenservice, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Alles wat nodig is, is om een nieuwe werkende modem te sturen. Ik snap niet waarom dit zo moeilijk is? Kun je me hiermee helpen en zorgen dat ik zsm modem ontvang?

Bij voorbaat dank, Ina


Hey @iconkic, er is een nieuw modem aangevraagd, echter is er op dit moment geen voorraad en kan het wat langer duren voordat het modem opgestuurd wordt. 


Goedemorgen, ik heb mijn modem ook al een hele tijd de HG659 en ik merk dat inderdaad steeds de wifi wegvalt en instabiel is. Kan er iets geregeld worden?


Hoi @JordHaan1988, daar kan zeker iets geregeld voor worden, ik zorg er zelfs met veel plezier voor dat er een nieuw modem jouw kant op komt! Ik heb direct een bestelling geplaatst voor een Zyxel T-56 modem. Houd er rekening mee dat het momenteel een aantal werkdagen kan duren voordat je pakket verzonden is. Ik verwacht dat je uiterlijk komende week een DHL Track & Trace code zal ontvangen.

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met het nieuwe modem, ik weet zeker dat ‘ie je zal bevallen! 😄


Goedemiddag, ik heb nog het oude modem model HG659 en de Wifi werkt niet zo goed meer. Is het voor mij ook mogelijk om het modem te laten vervangen met een recenter model?


Hoi @roosje2943, dat moet geen enkel probleem zijn! @Tommie van Odido Zou jij dit morgenochtend in orde kunnen maken? Bedankt! 😄


Hey @roosje2943, dat kunnen we zeker in orde maken. 

Er komt een Zyxel T-54 met nieuwe Mediaconverter jouw kant op. Je ontvangt hier spoedig een bericht over en zodra het verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido! Alvast veel plezier met het nieuwe modem.


Hallo, ik zit met hetzelfde probleem dat ik alles continu moet resetten. Is het mogelijk om mijn HG659 te laten vervangen? Alvast bedankt.


@bb8899 Goed dat je dit gelijk aangeeft in dit topic. Ik regel dit graag voor je! 

Ik heb meteen een nieuw modem voor je besteld. Deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.

Ik wens je alvast veel plezier ervan! 


Hallo, ik heb ook hetzelfde probleem met mijn router HG659. Is het mogelijk om deze ook te veranderen? 

 

Alvast bedankt.


Hi ​@galidgram, absoluut! Ik heb dit metĂ©Ă©n geregeld.  Als het nieuwe modem in de handen van de bezorgdienst is, ontvang je nog een e-mail met een trackinglink. Zo kun je het pakket volgen. Het oude modem hoeven wij niet meer terug. Deze kun je bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt in de buurt. Geniet er alvast van!


​@Cheyenne van Odido Hoi, ik had gister het modem ontvangen maar het deed het niet. Vandaag was een monteur langs gekomen met nieuwe modem en deze deed het wel. Ik moet die andere t-54 terugsturen.

Alleen ik heb geen retourinstructies, kun je dit naar mij emailen?


 Hey ​@galidgram, ik zie dat Guidion het modem heeft omgeruild, echter heeft hij dit niet in het systeem gezet. Hierdoor heb je nu technisch gezien een “extra modem”. Het modem dat je van ons hebt ontvangen is het modem wat gekoppeld is aan je abonnement. Zou je deze willen bewaren stel dat hij nog een keer omgeruild moet worden of als je ons gaat verlaten?


Reageer