Skip to main content
Beantwoord

Modem

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Wij hebben nog de H659 modum. Ligt er om de haverklap uit. Wij ontvangen graag de nieuwere modum. 

Beste antwoord door Duijn151

Nora van Odido schreef:

Hi @Duijn151, goed dat je dit laat weten. Ik zie dat je inderdaad een ouder modem gebruikt. Ik heb gelijk een Zyxel T-56 naar je toe gestuurd, zo zul je een stuk stabieler internet gaan ervaren! Zodra het pakket verzonden is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer deze bezorgd gaat worden. Het oude modem mag je vervolgens inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem! 

Dank je wel voor de snelle reactie en actie! Nog een vraag. Hoe kunnen we een nieuwe afstandsbediening bestellen?

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 5 juni 2024

Hi @Duijn151, goed dat je dit laat weten. Ik zie dat je inderdaad een ouder modem gebruikt. Ik heb gelijk een Zyxel T-56 naar je toe gestuurd, zo zul je een stuk stabieler internet gaan ervaren! Zodra het pakket verzonden is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer deze bezorgd gaat worden. Het oude modem mag je vervolgens inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 5 juni 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Duijn151, goed dat je dit laat weten. Ik zie dat je inderdaad een ouder modem gebruikt. Ik heb gelijk een Zyxel T-56 naar je toe gestuurd, zo zul je een stuk stabieler internet gaan ervaren! Zodra het pakket verzonden is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer deze bezorgd gaat worden. Het oude modem mag je vervolgens inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel plezier wensen met het nieuwe modem! 

Dank je wel voor de snelle reactie en actie! Nog een vraag. Hoe kunnen we een nieuwe afstandsbediening bestellen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14491 reacties
  • 6 juni 2024

Dat moet eigenlijk in ons afstandsbediening topic @Duijn151. Maar ik heb je voor nu al een nieuw exemplaar opgestuurd. Deze zal binnenkort door de brievenbus komen! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 6 juni 2024

Wat een service! Ondanks in het verkeerde topic ;-) Dank hiervoor! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14491 reacties
  • 6 juni 2024

Geen dank @Duijn151, alvast veel kijkplezier!  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen