Skip to main content

Pas op met oude klantvoordelen, Odido service en de odido shop na contact met service zal je vertellen dat home en mobiel los van elkaar zijn en een verlening van je mobiele abo geen invloed heeft op je klantvoordeel bij home. Tot het moment dat je het mobiele abo aanpast, je raakt je 17,81 voordeel dus echt wel kwijt! En terug draaien dat kan natuurlijk niet na deze misleiding door odido!

Dit lijkt toch echt op bewuste misleiding van de consument om van deze oude klantvoordelen uit de tijd van t-mobile af te komen!

Als je een nieuw product afsluit staat daar altijd bij dat je de nieuwe klantvoordeel propositie aangeboden krijgt. Dat is in iedergeval wat er gebeurt als je online een verlenging afsluit.

Heb donderdag contact gehad met mobiel via de telefoon om te vragen wat er gebeurd met het klantenvoordeel antwoord van de medewerker was niets wat mobiel is los van home. Omdat ik dit niet wilde geloven ben ik naar de shop gegaan met dezelfde vraag, deze hebben het bij de klantenservice nagevraagd en kwamen met hetzelfde antwoord. Dus in de shop verlengt en vervolgens blijkt de gegeven informatie niet te kloppen, dat is misleiding, en men wil het niet ingedaan maken… want dit kan schijnbaar niet.

Helaas kende ik dit forum nog niet, hier staat wel de juiste informatie dat je met een 25 25 abo absoluut niet moet verlengen! Wel erg toevallig dat men dit bij de klanten service en de shop niet kunnen vertellen…

Helaas kende ik dit forum nog niet, hier staat wel de juiste informatie dat je met een 25 25 abo absoluut niet moet verlengen! Wel erg toevallig dat men dit bij de klanten service en de shop niet kunnen vertellen…

Wat voor nieuw mobiel abonnement het je nu precies afgesloten?

Het goedkoopste abo, omdat ik het nummer nauwelijks gebruik. Het idee was om de maandlasten naar beneden te brengen. Duidelijk gezegd dat ik dit alleen wilde wanneer het klantenvoordeel van 17,81 zou blijven. Nu dit niet het geval wil men het niet terugdraaien bij home, omdat mobiel verkeerd heeft voorgelicht. Men heeft mij dus misleid door het beeld te geven dat verlengen geen gevolgen heeft voor het klantvoordeel bij home. Terwijl ik dit had moeten weten want het staat in het contract, maar odido voor de aanpassing bij het navragen het tegen deel heeft gezegd. Het blijft echt vreemd dat de personen die mij voorlichten dit niet weten, en ik het achteraf zelf had moeten weten!

De 25+25 was bedoeld voor het toen snelst mogelijke internet + een unlimited data en spraak abonnement. Het was niet de 25+ “goedkoopste mobiele abonnement deal”

Daar gaat het waarschijnlijk mis. Je kunt je Odido abonnement weer upgraden naar een unlimited variant (start/basis/plus/premium) waarmee je weer voldoet aan de requirements van een unlimited spraak/data abonnement. Je kunt dit per maand namelijk up/down graden. Dan zou de korting ook weer actief moeten worden.

Klopt, daarom ook gevraagd wat de mogelijkheden waren en dit zou geen probleem zijn.

Wanneer de verlenging ongedaan is gemaakt komt de korting bij home niet terug, en daar kan men niets meer aan doen meld de klantenservice van Home. Het prijsplan voor klantvoordeel bestaat niet meer bij odido…

Reageer