op 24 februari 2023 heb ik met jullie gebeld voor een nieuwe afstandsbediening voor de TV-box (deze was kapot). Deze is naar tevredenheid geleverd. Tijdens het gesprek werd mij ook een nieuw jaarabonnement aangeboden. Er zou niks veranderen, behalve de prijs. Ik zou een aantal maanden 37,50 betalen i.p.v. maandbedrag van toen 64,84. Ik heb nog gevraagd of er echt niks zou veranderen. Heb hierbij nog aangegeven dat ik graag ESPN wil behouden. Toen mij nadrukkelijk is gezegd dat er niks zou veranderen behalve de prijs ben ik akkoord gegaan. Dat had ik niet moeten doen. Abonnement is aangepast en ik betaal nu inderdaad 37,50. Echter heb ik geen ESPN meer. Daarnaast is mijn maandbedrag na de actieperiode hoger dan de eerder betaalde 64,84. Ik heb al 2 keer contact gehad met de klantenservice. Gevraagd om het oude abonnement weer terug te zetten of het huidige abonnement, maar dan voor de 64,84 die ik eerder betaalde inclusief ESPN. Beide medewerkers gaven aan dat de 1e medewerker niet goed heeft gehandeld, maar dat ze niks voor mij konden betekenen. 1e medewerkers heeft mij onjuiste informatie gegeven en had mij ook door moeten zetten naar de sales-afdeling wat niet is gebeurd. Mij enige en laatste optie was een 'klacht' via deze community. Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen. Ik wilde graag een nieuwe afstandsbediening. Deze heb ik gekregen maar moet het nu zonder ESPN doen met een hoger maandbedrag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.