Skip to main content
Beantwoord

Minder korting compensaties

  • 27 June 2024
  • 14 reacties
  • 200 Bekeken

Tot nu toe begrijp ik nog steeds niet dat ik minder korting compensaties dan €120 kreeg, waarom? Wanneer krijg ik er nog het verschil geld terug?

 

14 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@WhaChang €0,18? Ik begrijp je vraag niet zo goed. 
Je betaald elk jaar ook inflatie. Dit gaat over 2023?.

Leg eens beter uit wat het probleem is.
 

@WhaChang €0,18? Ik begrijp je vraag niet zo goed. 
Je betaald elk jaar ook inflatie. Dit gaat over 2023?.

Leg eens beter uit wat het probleem is.

 

Per 1 februari 2023. Check je maandbedrag even goed. Er had niets te maken met inflatie.
 

 

Reputatie 7
Badge +14

@WhaChang Snap het nog steeds niet! Gaat dit over 18cent van anderhalf Jaar terug? 

@WhaChang Snap het nog steeds niet! Gaat dit over 18cent van anderhalf Jaar terug? 


Toe nu toe lost er nog steeds niet op! Zo slecht service! Werk je Odido? Zo niet dan beantwoord je mij niet!

Reputatie 4

in deze community proberen klanten van odido elkaar te helpen. als je een specifiek probleem hebt moet je gewoon bellen.

Reputatie 7
Badge +14

in deze community proberen klanten van odido elkaar te helpen. als je een specifiek probleem hebt moet je gewoon bellen.

Of duidelijker uitleggen. 👍

Reputatie 7
Badge +14

Ik snap ook niks van de vraag van @WhaChang , wat is de vraag eigenlijk?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @WhaChang, dit een klant-helpt-klant Community. Mensen reageren op jouw topic omdat ze je graag willen helpen. Soms kan het zijn dat het topic niet helemaal duidelijk is, dan vragen ze om extra informatie. Ik als Odido moderator wil je ook graag van meer informatie voorzien, maar ook ik snap niet helemaal wat ik voor je kan doen. In totaal krijg je € 119,82 korting met dit abonnement, deze verspreiden over meerdere maanden. Wat wil je precies weten? Dan help ik of één van de actieve members van deze Community je graag!

Hi @WhaChang, dit een klant-helpt-klant Community. Mensen reageren op jouw topic omdat ze je graag willen helpen. Soms kan het zijn dat het topic niet helemaal duidelijk is, dan vragen ze om extra informatie. Ik als Odido moderator wil je ook graag van meer informatie voorzien, maar ook ik snap niet helemaal wat ik voor je kan doen. In totaal krijg je € 119,82 korting met dit abonnement, deze verspreiden over meerdere maanden. Wat wil je precies weten? Dan help ik of één van de actieve members van deze Community je graag!


Op mijn contract staat totaal €120 korting, maar krijg ik €119,82 , de rest is nog niet verrekend.

WhaChang wil zn €0,18 ook terug🤣🤣🤣

Reputatie 5
Badge +5

Hi @WhaChang, ik heb de rekeningen voor je bekeken en ik zie dat jouw abonnement bij ons gestart is op 1 februari 2023. Het klantvoordeel is alleen geactiveerd op 2 februari 2023, waarschijnlijk omdat op deze dag pas het mobiele abonnement gekoppeld werd. Dit is de reden dat je deze maand 18 cent meer hebt betaald dan de maanden erna. De standaard korting op het abonnement is verder volledig berekend! 

Hi @WhaChang, ik heb de rekeningen voor je bekeken en ik zie dat jouw abonnement bij ons gestart is op 1 februari 2023. Het klantvoordeel is alleen geactiveerd op 2 februari 2023, waarschijnlijk omdat op deze dag pas het mobiele abonnement gekoppeld werd. Dit is de reden dat je deze maand 18 cent meer hebt betaald dan de maanden erna. De standaard korting op het abonnement is verder volledig berekend! 


Ik heb meerdere keer mijn Odido gecheckt. Op 8 januari 2023 werd mijn mobiele abonnement gekoppeld. De standaard korting €120 op mijn jaarabonnement is niet verder volledig berekend ook de rest niet verrekend. Per 1 januari 2024 inflatie gaat vroeger dan mijn oud Tele 2 thuis internet abonnement 1 jaar vast bedrag. Eigenlijk start per 1 februari 2024 inflatie vind ik juist goed.

Reputatie 7
Badge +14

@WhaChang ,

Bottom line, er komt geen €0,18 naar je toe. De facturen kloppen. 

Reputatie 7
Badge +14

@WhaChang Sorry hoor maar gedoe om €0,18 van anderhalf jaar terug kom je wel heel laat mee!

je bezorgt iedereen een hoop werk terwijl het gewoon klopt volgens de moderator.
Misschien begrijpen wij het verkeerd?

1x €018  meer dan een jaar later, ik snap ‘ieder het zijne’ maar kom op hé wat een gedoe!

Vraag: waarom kom je er nu pas mee, en gaat het om meer dan eenmalig  €0,18 cent ? Of was dat het?.

Reageer