Gisteren samen met klantenservice mijn wachtwoord gewijzigd omdat mijn email niet meer te openen was. wachtwoord werd niet meer geaccepteerd. Nu vandaag weer geen toegang meer en heb een mail binnen waarin staat dat mijn account geblokkeerd is. Ik vertrouw deze mail niet omdat er een link in zit naar Brazilië. Vandaag weer contact gehad met klantenservice maar die kon mij niet verder helpen. Hier onder de tekst van de mail. Wat is er aan de hand?????? Dit is overigens in webmail. Normaal kijk ik in MS Office Outlook maar die krijgt geen contact met de server en ook deze mails dus niet. Ik gebruik de betaalde versie van AVG als virus scanner, deze vindt niets.
Undelivered Mail Returned to Sender
Afzender | MAILER-DAEMON@smtp03.glasoperator.nl | Datum | Vandaag 02:07 |
Om uw privacy te beschermen zijn externe afbeeldingen geblokkeerd in dit bericht. Toon afbeeldingen
This is the mail system at host smtp03.glasoperator.nl.I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below.For further assistance, please send mail to postmaster.If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message. The mail system<edgert1@comcast.net>: host mx1c1.comcast.netc96.102.18.148] said: 550 5.1.1 Not our Customer (in reply to RCPT TO command)
Reporting-MTA: dns; smtp03.glasoperator.nlX-Postfix-Queue-ID: 354B9C353CX-Postfix-Sender: rfc822; XXXX Arrival-Date: Thu, 30 Dec 2021 01:29:32 +0100 (CET)Final-Recipient: rfc822; XXXX Original-Recipient: rfc822;XXXXAction: failedStatus: 5.1.1Remote-MTA: dns; mx1c1.comcast.netDiagnostic-Code: smtp; 550 5.1.1 Not our Customer
Moderator edit: e-mailadressen verwijderd. Geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.
Onderwerp | Re: Activation Required |
Afzender | Wells Service |
Ontvanger | edgert1@comcast.net |
Datum | Vandaag 01:29 |
Dear TERESA A CYGAN: For your security, your eServices account has been locked. You can unlock your account online by visiting User ID/Password Help and selecting My Account is Locked. If you have questions, or would like us to assist you with unlocking your eServices account, please call us at 1-800-289-8004, Monday - Friday, 5:00 am to 7:00 pm, and Saturday 6:00 am to 12:00 pm Pacific Time. We accept telecommunications relay service calls. Thank you. We appreciate your business. Wells Fargo Auto |
wellsfargoauto.com | Privacy Policy | Protect yourself from fraud Contact us: Wells Fargo Auto is a division of Wells Fargo Bank, N.A. EVS-EM-06 |