Skip to main content

Gisteren samen met klantenservice mijn wachtwoord gewijzigd omdat mijn email niet meer te openen was. wachtwoord werd niet meer geaccepteerd. Nu vandaag weer geen toegang meer en heb een mail binnen waarin staat dat mijn account geblokkeerd is. Ik vertrouw deze mail niet omdat er een link in zit naar Brazilië. Vandaag weer contact gehad met klantenservice maar die kon mij niet verder helpen. Hier onder de tekst van de mail. Wat is er aan de hand?????? Dit is overigens in webmail. Normaal kijk ik in MS Office Outlook maar die krijgt geen contact met de server en ook deze mails dus niet. Ik gebruik de betaalde versie van AVG als virus scanner, deze vindt niets.

 

Undelivered Mail Returned to Sender

Afzender MAILER-DAEMON@smtp03.glasoperator.nlAdd contact Datum Vandaag 02:07

<- <<- ->   b]

Om uw privacy te beschermen zijn externe afbeeldingen geblokkeerd in dit bericht. Toon afbeeldingen

This is the mail system at host smtp03.glasoperator.nl.I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below.For further assistance, please send mail to postmaster.If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message.                   The mail system<edgert1@comcast.net>: host mx1c1.comcast.netc96.102.18.148] said: 550 5.1.1    Not our Customer (in reply to RCPT TO command)
Reporting-MTA: dns; smtp03.glasoperator.nlX-Postfix-Queue-ID: 354B9C353CX-Postfix-Sender: rfc822; XXXX Arrival-Date: Thu, 30 Dec 2021 01:29:32 +0100 (CET)Final-Recipient: rfc822; XXXX Original-Recipient: rfc822;XXXXAction: failedStatus: 5.1.1Remote-MTA: dns; mx1c1.comcast.netDiagnostic-Code: smtp; 550 5.1.1 Not our Customer

Moderator edit: e-mailadressen verwijderd. Geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

 

Onderwerp Re: Activation Required
Afzender Wells Service
Ontvanger edgert1@comcast.net
Datum Vandaag 01:29
Wells Fargo
Wells Fargo Auto

Dear TERESA A CYGAN:

For your security, your eServices account has been locked. You can unlock your account online by visiting User ID/Password Help and selecting My Account is Locked.

If you have questions, or would like us to assist you with unlocking your eServices account, please call us at 1-800-289-8004, Monday - Friday, 5:00 am to 7:00 pm, and Saturday 6:00 am to 12:00 pm Pacific Time. We accept telecommunications relay service calls.

Thank you. We appreciate your business.

Wells Fargo Auto

 

wellsfargoauto.com  |  Privacy Policy  |  Protect yourself from fraud

Contact us:
If you have questions, please do not reply to this message.
Sign On to eServices and select Contact Us.

Wells Fargo Auto is a division of Wells Fargo Bank, N.A. EVS-EM-06

Ziet u in Outlook toevallig ook ergens een e-mail tussen de verzonden items staan die geadresseerd is aan edgert1@comcast.net ?

Dat T-Mobile de mogelijkheid blokkeert om via een programma (Outlook bijv.) te mailen, houdt vaak in dat ze gedetecteerd hebben dat e-mail t.a.v. edgert1@comcast.net via een apparaat vanaf uw e-mail adres is gemaild.

Het kan overigens ook zijn dat de betreffende e-mail is verzonden via uw smartphone - mocht u het T-Mobile e-mail adres hier ook op ingesteld hebben.


Nee dat zie ik niet. alles eindigt met  @comcast.net  en er zijn 2 mails van Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@smtp03.glasoperator.nl>

Op mijn mobiel heb ik dat ook inderdaad. Ook daar heb ik een virusscanner op.

 


Een virusscanner / internet security programma is leuk en aardig maar voorkomt helaas niet alles. Wat bijvoorbeeld goed kan zijn is dat een app op uw smartphone iets bevat (een lek etc) wat kan worden misbruikt om e-mails te versturen zonder dat u hiervoor toestemming geeft. Dit geldt ook voor bepaalde soorten software.

Weet u nog of u toevallig apps op uw smartphone heeft geïnstalleerd of een programma op uw PC/laptop waarna niet veel later de MAILER-DAEMON mails arriveerde en- / of T-Mobile uw E-Mail adres in outlook blokkeerde?

 


Op mijn PC en laptop is niets veranderd. Op mijn telefoon heb ik de coronamelder Ver 2.5.3 geïnstalleerd vanuit google playstore en ik heb een systeem update gehad naar android 11 V30a-EEA-xx .

Op dit moment lijkt alles het weer goed te doen. Bedankt voor de aandacht.


Je kunt denk ik beter je eigen e-mail adres uit jouw post verwijderen.

Anders loop je het risico op (meer) spam op dat adres.


@sublimerote 

Mijn eigen e-mail adres staat er niet in. Alle adressen staan in de originele spam zoals ik hem binnen kreeg. 


@sublimerote 

Mijn eigen e-mail adres staat er niet in. Alle adressen staan in de originele spam zoals ik hem binnen kreeg. 

Één van de moderatoren heeft je bericht al bewerkt en het e-mail adres verwijderd, daarom staat in je eerste bericht de tekst "Moderator edit: e-mailadressen verwijderd. Geen persoonsgegevens in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.”.

Fijne jaarwisseling!