Skip to main content

mijn abonnement

• is een Master Poster
  • 10 reacties

Hallo. Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat mijn abonnement wordt geannuleerd. Ik heb niets gemeld, ik wil me niet afmelden.

Uitgelichte reactie

4 april 2025

Hallo ​@annad 

Gaat het om een mobiele abonnement of eenn internet abonnement? Heb je zelf enig idee waarom Odido deze beslissing heeft genomen? Duurt het te lang? Kan Odido niet leveren? Missen ze informatie?

Vul alle privé velden in in je community profiel zodat een moderator kan meekijken.

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 4 april 2025

Hallo ​@annad 

Gaat het om een mobiele abonnement of eenn internet abonnement? Heb je zelf enig idee waarom Odido deze beslissing heeft genomen? Duurt het te lang? Kan Odido niet leveren? Missen ze informatie?

Vul alle privé velden in in je community profiel zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 5 april 2025

Hallo

het is een internet abonnement. Ik heb informatie ontvangen dat een andere operator het abonnement heeft beëindigd. Maar ik heb geen andere operator. mijn klantnummer is QRZ55966

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 5 april 2025

Goedemorgen ​@annad Fijn dat je de community hebt gevonden👍 Kan het een spam mail zijn? 
wat is de exacte afzender van de mail?

Als er een url in de mail staat dan raad ik je aan om niet op te klikken.

Log zonder die mail in je account van Odido in en kijk even of je daar iets vreemds ziet staan!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 5 april 2025

Lijkt niet op spam.De website van Odido biedt ook informatie over het voltooien van de transcriptie. Ik begrijp dit niet.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 5 april 2025

@annad 

Lijkt alsof er toch nog een abonnement actief is op de lijn, misschien van de vorige bewoner?

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 5 april 2025

@Waqqas annad zegt niet op te willen zeggen. Dus ik neem aan dat er een actief abo is op eigen naam (met klantnummer wat gegeven wordt). Dan kan er geen ander abo actief zijn op die lijn.

Maar aangezien er weinig info gegeven wordt zullen wij als gebruikers hier niet uitkomen. ("voltooien van de transcriptie" ?)

@annad Vul al je gegevens in je profiel aan (ook de prive velden) en hopelijk kan een moderator meer duidelijkheid geven. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 14 april 2025

Ik heb vernomen dat mijn abonnement op 16 april wordt geannuleerd. Een andere operator heeft een verzoek gestuurd om uw abonnement te annuleren. Dit is een fout, ik wil mijn operator niet wijzigen.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 14 april 2025

Dan mag je wel snel zijn. Dat is overmorgen al. Ik denk dat dit weer een van de vele topics is wat door de moderators gemist is. 

Ik zou geen risico nemen en morgen gelijk bellen. Of de app chat gebruiken (kan tot middernacht). Want nadat je afgesloten bent is het ook weer een heel gedoe om je aangesloten te krijgen.

https://www.odido.nl/service

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen