Skip to main content

Hallo, Ik krijg van odido melding als ik apparatuur niet inlever een boete moet betalen van 75 euro. Ik heb alle apparatuur begin deze week opgestuurd bij dhl met behulp van de QR code. Ik heb hiervan ook een bevestiging van DHL gekregen bonnetje met tracking. Nu wil ik deze tracking nakijken maar zegt dat het niet bestaat. 

Kan ik zelf nog wat doen? Want heb geen zin om 75 euro te betalen voor apparatuur die al is weg gebracht naar DHL

Edit: Na de QR code gedecode en de nummer die hierin stond te hebben ingevuld kwam de status wel naar voren. En diegene op mijn afleverbon heb ik dus niks aan.

@Wesley931  ga hun bellen ( verbaasd wachttijd was niet zo lang ) had  zelfde probleem  .  Zij maken een aantekening en geef de nummer van de QR code door. Kan zijn dat je nog een aanmaning  krijgt  en dan dan een derde.  Tussen hun factuur-service  en versand-service zitten  een paar meter. De linker hand weet nit wat de rechter  doet. Heb nooit betaald.  Krijg een email  dat modem binnen is. Dan een email "wij storten 75 euro op u konto". Dan een email " wij storten 150 euro op u konto"  . Jammer hebben ze niet gedaan. Wel bellen en bonnetje  niet kwijtraken.  Succes 

Hi ​@Wesley931, dank voor de retour! Ik lees dat het uiteindelijk wel gelukt is, klopt dat? Weet dat de verwerking van de retour even kan duren. Het pakket moet eerst bij ons aankomen en daarna verwerken wij het modem binnen enkele werkdagen. Als het geregeld is, sturen wij je een e-mail ter bevestiging toe. Zo weet je zeker dat je niks meer hoeft te regelen. Bewaar tot die tijd wel de trackinglink goed. Zo kunnen wij de zending altijd nog opsporen, mocht dat nodig zijn.

@Klanttv Ik zie dat we dit voor jou achter de schermen hebben geregeld. Je modem is administratief wel als '’ontvangen'’ gemeld. Daarom is de boete vergoed en hoef jij deze inderdaad niet te betalen!

Reageer