@Wesley931 ga hun bellen ( verbaasd wachttijd was niet zo lang ) had zelfde probleem . Zij maken een aantekening en geef de nummer van de QR code door. Kan zijn dat je nog een aanmaning krijgt en dan dan een derde. Tussen hun factuur-service en versand-service zitten een paar meter. De linker hand weet nit wat de rechter doet. Heb nooit betaald. Krijg een email dat modem binnen is. Dan een email "wij storten 75 euro op u konto". Dan een email " wij storten 150 euro op u konto" . Jammer hebben ze niet gedaan. Wel bellen en bonnetje niet kwijtraken. Succes
Hi @Wesley931, dank voor de retour! Ik lees dat het uiteindelijk wel gelukt is, klopt dat? Weet dat de verwerking van de retour even kan duren. Het pakket moet eerst bij ons aankomen en daarna verwerken wij het modem binnen enkele werkdagen. Als het geregeld is, sturen wij je een e-mail ter bevestiging toe. Zo weet je zeker dat je niks meer hoeft te regelen. Bewaar tot die tijd wel de trackinglink goed. Zo kunnen wij de zending altijd nog opsporen, mocht dat nodig zijn.
@Klanttv Ik zie dat we dit voor jou achter de schermen hebben geregeld. Je modem is administratief wel als '’ontvangen'’ gemeld. Daarom is de boete vergoed en hoef jij deze inderdaad niet te betalen!