Een wat ingewikkelde inleiding:
Op mijn adres (een samengevoegde woning van voormalig 2 aparte woningen uit een 3-laags portiek) is reeds een T-Mobile glasvezelverbinding actief, nl. van mijn huurder die een deel huurt. Dit is 2 jaar geleden alleen voor de huurder aangelegd. Ik zit zelf momenteel nog bij een andere provider.
Nu is recent bij alle woningen van het portiek glasvezel (tot aan de gevel) gelegd omdat nog iemand overstapt naar T-Mobile. Hierbij krijgen we de aanbieding om de FTU voor een evt. toekomstige aansluiting meteen al te laten aanleggen. Aangezien ik dat overweeg, lijkt me dat een goed plan.
Nou krijg ik van de uitvoerder (VolkerWessels in dit geval, die dit voor T-Mobile uitvoert) te horen dat dat bij mij (andere woonlaag dan de huurder) niet kan omdat op mijn adres al een actieve aansluiting (en dus een FTU) zit. Dat klopt ook, die zit op de 1e etage.
Dan nu een simpelere vraag:
Kan ik op één adres (immers samengevoegd) toch meerdere aansluitingen aanvragen (ofwel één per woonlaag)?
Hopelijk kan iemand van T-Mobile Community hier licht op schijnen, of misschien heeft iemand anders een vergelijkbaar geval gehad?