Skip to main content

Manouk van Odido


Ik heb een recensie op trustpilot gezet en kreeg een reactie dat ik een topic moest aanmaken. 

Uitgelichte reactie

19 april 2025

Helaas is Odido niet de eigenaar van glasvezel netwerken maar huurt het een vezel bij de diverse netbeheerders in Nederland zodat ze in de meeste huishoudens een glasvezel internet aansluiting kunnen leveren.

En tja, toppers in de markt van gravers die glasvezel aanleggen zijn met een loep wel te vinden, maar omdat er in zoveel gemeenten glasvezel wordt aangelegd zijn netbeheerders blij dat ze toch mensen kunnen vinden die dit werk willen en kunnen uitvoeren.  Maar als het een ingewikkeld probleem is zullen de echte specialisten moeten komen zoals bij jou.

 

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 19 april 2025

Klopt, zet even je vraag van Trustpilot hier neer, dan kunnen Moderators meekijken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 april 2025

Hierbij de link naar mijn Trustpilot review:

 

https://nl.trustpilot.com/reviews/67eec7ec8ae0dcfcc37fab75 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 19 april 2025

Helaas is Odido niet de eigenaar van glasvezel netwerken maar huurt het een vezel bij de diverse netbeheerders in Nederland zodat ze in de meeste huishoudens een glasvezel internet aansluiting kunnen leveren.

En tja, toppers in de markt van gravers die glasvezel aanleggen zijn met een loep wel te vinden, maar omdat er in zoveel gemeenten glasvezel wordt aangelegd zijn netbeheerders blij dat ze toch mensen kunnen vinden die dit werk willen en kunnen uitvoeren.  Maar als het een ingewikkeld probleem is zullen de echte specialisten moeten komen zoals bij jou.

 


Diego van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 13 reacties
  • 21 april 2025

@Peter-qwerty Dankjewel voor het delen van je waardevolle TrustPilot review! Ik had graag gezien dat je mij en de collega’s nog een kans had willen geven, echter zie ik op de datum van 01-04-25 een opzegging terug. Gezien de situatie kan ik mij dit volledig voorstellen en hier leren alle betrokken partijen ook zeker van. Zoals ​@eric heeft aangegeven zullen er in de uitzonderlijke situaties altijd specialisten te pas komen en met alle zorgvuldigheid wordt er dan gekeken naar de best mogelijke oplossing. Dit vergt de nodige tijd en aandacht om ervoor te zorgen dat de verbinding stabiel blijft en je zorgeloos van onze diensten blijft genieten. Dit staat voorop! Voor nu wil ik je ontzettend bedanken voor het vertrouwen in ons, de leerzame woorden en wil ik je meegeven dat je in de toekomst altijd weer van harte welkom bent.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen