Skip to main content
Beantwoord

Mailbox user is full

  • 7 april 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Sinds medio Maart met Klantenservice T-Mobile bezig met het onfortuinlijke feit dat mijn emailbox op slot zit, geeft melding '’mailbox for user is full’ terwijl de prullenbak geheel geleegd is, geen data m.a.w. meer aanwezig. Heeft zich vorig jaar en ook in 2021 voor gedaan waarbiij er geen emails meer binnenkomen, vorige situatie was wel dat er na een x-aantal emails waren verwijderd er weer emails binnenkwamen, echter nu komt er geen email meer binnen sinds een drie weken en wordt aan het lijntje gehouden door de Klantenservice, meerdere keren geklaagd en er wordt geen klacht in behandeling genomen om wat voor reden dan ook. Sta op het punt vaarwel te zeggen aan T-Mobile want verwacht professionele support van een hoopvol ook professioneel bedrijf.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @Esote, het is niet toegestaan om dubbele topics te openen. Ben je niet zeker van wat wel of niet is toegestaan op onze Community? Lees dan onze huisregels door! 

 

 

Bij deze sluit ik dit topic. Je vraag wordt vervolgd in je eerste topic.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2023

Hi @Esote, het is niet toegestaan om dubbele topics te openen. Ben je niet zeker van wat wel of niet is toegestaan op onze Community? Lees dan onze huisregels door! 

 

 

Bij deze sluit ik dit topic. Je vraag wordt vervolgd in je eerste topic.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen