Skip to main content
Beantwoord

Mail relay

• 20 december 2023
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb hier het een en ander aan oude info over zien langskomen maar kan ODIDO mij svp uitleggen waarom er voor klanten geen “relayhost” wordt aangeboden. Ik begrijp best dat maar een zeer klein percentage zijn eigen mailserver host en dat, aangezien ODIDO geen vast IP-address aanbiedt, er gebruik gemaakt dient te worden van een “betrouwbare”  host door de provider, maar waarom wordt deze simpele dienst niet aangeboden?

Beste antwoord door eric

Hoi, er is inderdaad een oud topic hierover, maar wordt door mede forumleden en moderators actief gehouden. Laatste melding is dat er nog geen nieuws is. Laten we deze vragen centraal houden.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8985 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2023

Hoi, er is inderdaad een oud topic hierover, maar wordt door mede forumleden en moderators actief gehouden. Laatste melding is dat er nog geen nieuws is. Laten we deze vragen centraal houden.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 20 december 2023

Het is inderdaad niet handig als we hier veel losstaande topics over gaan oppakken. Laten we het centraliseren en tot bovengenoemd topic houden.

Dit topic gaat nu op slot.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen