Skip to main content
Beantwoord

Maandelijks opzegbaar tot 12-maandencontract

• 25 februari 2025
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn 12 maanden contract liep een paar maanden geleden af.
Ik krijg advertenties en e-mails van KPN en Ziggo die een 12 maanden contract aanbieden met een geweldige korting.
Ik zou liever doorgaan met Odido, maar er lijkt geen gemakkelijke manier te zijn om dat te doen. Chatbot helpt niet en toen ik de klantenservice belde, kreeg ik na 20 minuten wachten nog steeds geen antwoord.

Is er een manier om te kijken of ze me korting kunnen bieden als ik overstap naar een 12 maanden contract? Als dat niet zo is, zou het gewoon logischer zijn om te vertrekken en van provider te veranderen, omdat dat financieel verstandiger is.

Beste antwoord door eric

Hoi ​@rk123 ,

Moderators kunnen je geen verlenging aanbod doen. Dat is alleen telefonisch bij de verkoopafdeling.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9468 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025

Hoi ​@rk123 ,

Moderators kunnen je geen verlenging aanbod doen. Dat is alleen telefonisch bij de verkoopafdeling.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4531 reacties
  • 26 februari 2025

@rk123 Wat super leuk om te lezen dat je jouw abonnement graag wil verlengen en dan het liefst bij ons. Wij willen jou ook niet kwijt! 💛

Ik wil je met alle liefde een verlengaanbod doen, maar zoals Eric aangeeft, kan dit alleen telefonisch. Sorry dat je mijn collega’s van Sales niet te pakken kreeg. Wellicht kan je het nog eens proberen op een ander tijdstip. Ik weet zeker dat mijn collega’s een mooie deal voor je hebben! 

Je kunt de Sales afdeling bereiken op 0800-0092 van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:30. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd ergens bij kan helpen? Ik sta voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen