Beantwoord

LOS lampje knippert rood

  • 19 December 2022
  • 7 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 1

Vanochtend om 11:35 is mijn T-Mobile thuis verbinding eruit geklapt. LOS lampje knippert rood. Contact gehad met de klantenservice die het door zou zetten naar de technische dienst. Die zouden binnen 5 werkdagen contact opnemen. (wat ik al best absurd vind).

Korte tijd later al een mail dat ik een afspraak met Guidion kan inplannen. 

Allereerste optie….. 3 Januari. Dus over 15 dagen. Dit is echt belachelijk.

Het volgende gaat zijn dat de beste man van Guidion constateert straks dat het niet in mijn huis zit, maar bij de centrale (of iemand uit mijn buurt heeft op T-mobile zijn KPN ONT aangezet). Dan dus nog langer plat. 

Hoe kan dit ?

En als het niet eerder opgelost kan worden, zou ik bv graag een 4g modem tijdelijk tegemoet zien, zodat ik in ieder geval nog enigszins iets kan in huis.

icon

Beste antwoord door M_hulsegge 22 December 2022, 11:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @M_hulsegge, goed dat je hiervoor aan de bel trekt, dit is zeker niet waar ik op zit te wachten! Het lastige is dat de planning van Guidion traditioneel erg onder druk staat door de aankomende feestdagen. Desondanks is vijftien dagen echt te lang en ik ben meteen in je dossier gedoken om te kunnen helpen.

Ik was blij om te zien dat het je al gelukt is om de afspraak met Guidion een aantal dagen te vervroegen. Ook ik heb nog voor je geprobeerd een snellere datum te regelen, alleen zit de planning in jouw regio propvol de komende periode.

Daarnaast wilde ook graag een tijdelijke oplossing voor je regelen. Ik beschik niet over 4G routers maar ik zorg er wel heel graag voor dat je onbeperkt gebruik kan maken van data op je mobiele abonnementen. Hiervoor stuur ik je snel meer informatie toe in een privébericht.

Ondertussen blijf ik Guidion voor je in de gaten houden, hopelijk kan ik je nog blij verrassen!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @M_hulsegge, privé heb ik je al op de hoogte gebracht maar ik stuur je ook openbaar een bericht om je zo hopelijk sneller op de hoogte te krijgen. Via jouw persoonlijke afspraaklink van Guidion kan je nu via ‘afspraak wijzigen’ kiezen voor een afspraak morgen donderdag 22 december 2022 tussen 08:00 en 10:00 uur. Op dit moment heb ik je bestaande afspraak nog niet gewijzigd. Graag raad ik je aan om dit snel via je persoonlijke afspraaklink te doen voordat een ander de mogelijkheid kiest.

Hopelijk kan ik je hiermee op tijd op de hoogte brengen!

Reputatie 1

Hoi @M_hulsegge, privé heb ik je al op de hoogte gebracht maar ik stuur je ook openbaar een bericht om je zo hopelijk sneller op de hoogte te krijgen. Via jouw persoonlijke afspraaklink van Guidion kan je nu via ‘afspraak wijzigen’ kiezen voor een afspraak morgen donderdag 22 december 2022 tussen 08:00 en 10:00 uur. Op dit moment heb ik je bestaande afspraak nog niet gewijzigd. Graag raad ik je aan om dit snel via je persoonlijke afspraaklink te doen voordat een ander de mogelijkheid kiest.

Hopelijk kan ik je hiermee op tijd op de hoogte brengen!

Wow Cal, wat een service. Deze had ik niet verwacht, credits voor jou hoor! 

Inmiddels afspraak aangepast naar morgen. Held!

 

Wordt vervolgd 

Reputatie 1

Moderator edit: 

Hoi @M_hulsegge, privé heb ik je al op de hoogte gebracht maar ik stuur je ook openbaar een bericht om je zo hopelijk sneller op de hoogte te krijgen. Via jouw persoonlijke afspraaklink van Guidion kan je nu via ‘afspraak wijzigen’ kiezen voor een afspraak morgen donderdag 22 december 2022 tussen 08:00 en 10:00 uur. Op dit moment heb ik je bestaande afspraak nog niet gewijzigd. Graag raad ik je aan om dit snel via je persoonlijke afspraaklink te doen voordat een ander de mogelijkheid kiest.

Hopelijk kan ik je hiermee op tijd op de hoogte brengen!

 

Goedemorgen @Cal 

Vanochtend is de monteur geweest. In de centrale heeft hij uiteindelijk een kabel vervangen en sindsdien wekt alles weer naar behoren. Top ontzettend bedankt voor jou hulp ook 👍🏻

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @Cal 

Vanochtend is de monteur geweest. In de centrale heeft hij uiteindelijk een kabel vervangen en sindsdien wekt alles weer naar behoren. Top ontzettend bedankt voor jou hulp ook 👍🏻

Fijn om te horen @M_hulsegge, mooie dagen toegewenst! 🎄

Reputatie 1

mooi dat het zo snel gefixed is en dat de Guidion monteur toegang heeft tot de wijkcentrale. Dit is bij ons helaas niet het geval, dus tikkeltje jaloers :) want waarschijnlijk moet Guidion ODF inschakelen, enfi goed om te lezen dat het ook zo kan lopen!

Reputatie 7

Hi @Sli_2022, ik kan je gelukkig laten weten dat ik jou vandaag nog van een concrete update wil voorzien! Zojuist ben ik teruggekomen op het onderstaande topic:

Spreek ik je daar verder? 😊

Reageer