Skip to main content
Beantwoord

krijg ik korting als ik over stapt van abonnent

• 2 februari 2025
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

mijn tante veranderd zijn abonnent naar dsl naar klik en klaar

ik vraag mij af of ik kan de “Is er ook een ander abonnement van Odido of Ben op je adres?” ja durkken

en telt dit ook als ik ga naar 100 megabits naar 1000 megabits in mijn huis

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@totaleslimmekind 

Indien er ook een mobiel abonnement van Odido of Ben op het adres geregistreerd staat dan kun je ja kiezen.

Je blijft de korting behouden zolang er 2 of meer Odido abonnementen op het adres geregistreerd staan. K&K of DSL/glasvezel icm een mobiele abonnement van Ben is ook mogelijk.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9474 reacties
  • 2 februari 2025

Als jouw tante een mobiel abonnement heeft kan ze bij klik en klaar ook JA aangeven.

Klantvoordeel geldt per adres, dus wat jouw tante bij haar thuis besteld heeft geen invloed op 100 of 1000 mbit bij jou thuis.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21974 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2025

Hallo ​@totaleslimmekind 

Indien er ook een mobiel abonnement van Odido of Ben op het adres geregistreerd staat dan kun je ja kiezen.

Je blijft de korting behouden zolang er 2 of meer Odido abonnementen op het adres geregistreerd staan. K&K of DSL/glasvezel icm een mobiele abonnement van Ben is ook mogelijk.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen