Beantwoord

Kosten eerste factuur

  • 22 April 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Hi,

Ik heb een nieuw internet abonnement bij jullie. De monteur heeft op 12 april de modem geïnstalleerd en dit is ook de datum dat mijn abonnement is geactiveerd. Echter lukte het niet om de modem online te krijgen. Alles was goed aangesloten, maar het internet lampje bleef rood branden. Ik heb jullie een aantal keer gebeld en de technische dienst heeft er meerdere keren naar gekeken. Vandaag (22 april) is er weer een monteur langs geweest en heeft een nieuwe modem geïnstalleerd. Nu werkt het internet wel gelukkig. Op mijn factuur staat dat ik kosten betaal van 12 april t/m 30 april, maar ik heb dus pas vanaf 22 april internet, dus ik zou ook graag alleen de kosten van 22 april t/m 30 april betalen.

icon

Beste antwoord door Lieke Turenhout 23 April 2024, 13:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Lieke Turenhout, daar ben ik het 100% mee eens. Fijn dat het is opgelost en je weer online bent. Ik heb meteen een vergoeding aangemaakt voor deze exacte periode. Je krijgt van mij nog een e-mail ter bevestiging. De vergoeding zal op deze opgemaakte rekening niet meer zichtbaar zijn. Je krijgt de vergoeding dus op de eerst volgende rekening. Super bedankt voor je geduld hierin!

Hi @Lieke Turenhout, daar ben ik het 100% mee eens. Fijn dat het is opgelost en je weer online bent. Ik heb meteen een vergoeding aangemaakt voor deze exacte periode. Je krijgt van mij nog een e-mail ter bevestiging. De vergoeding zal op deze opgemaakte rekening niet meer zichtbaar zijn. Je krijgt de vergoeding dus op de eerst volgende rekening. Super bedankt voor je geduld hierin!

 

Bedankt! Ik heb de bevestiging ontvangen!

Reputatie 6
Badge +2

@Lieke Turenhout Heel graag gedaan! 😀

Reageer