Skip to main content
Beantwoord

Korting factuur internet plus tv verdwenen

• September 1, 2025
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Dag, 

Ik kreeg bij het gebruik van mijn oude media box de melding dat deze niet meer ondersteunt zou worden binnen kort en dat ik een nieuwe moest aanvragen. 

Dit heb ik met wat hulp van het forum uiteindelijk voor elkaar gekregen (ik kreeg steeds wel een bestel bevestiging, maar er werd niks geleverd). 

Echter is op de eerste factuur hierna mijn korting verdwenen. Het lijkt mij niet heel klantvriendelijk om de klant te verplichten een nieuwe media box aan te vragen en vervolgens 10 euro korting in de maamd van de factuur te halen. 

Graag ontvang ik hier iets meer informatie over. 

Bedankt 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Pat30, goed dat je dit hebt opgemerkt.

Ik zie dat je inderdaad nog gebruik maakte van een hele oude actie uit 2018 dat je beide Tv Boxen gratis had. Deze actie bestaat niet meer en is niet meer toe te passen. Uit coulance kan ik de Mediaboxen voor 1 jaar vergoeden. Dit zal wel in 1x worden vergoed en dit wordt verrekend op een volgend factuur. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Daarnaast zie ik ook dat je nog nooit je contract verlengd hebt en hem op dit moment kunt verlengen. We kunnen je een mooi aanbod doen met een nieuwe korting. Hiervoor kun je onze sales-afdeling een belletje geven, zij zullen je dan een mooi aanbod doen waardoor je weer een aantal maanden een stuk goedkoper uit bent! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • September 2, 2025

Hoi ​@Pat30, goed dat je dit hebt opgemerkt.

Ik zie dat je inderdaad nog gebruik maakte van een hele oude actie uit 2018 dat je beide Tv Boxen gratis had. Deze actie bestaat niet meer en is niet meer toe te passen. Uit coulance kan ik de Mediaboxen voor 1 jaar vergoeden. Dit zal wel in 1x worden vergoed en dit wordt verrekend op een volgend factuur. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Daarnaast zie ik ook dat je nog nooit je contract verlengd hebt en hem op dit moment kunt verlengen. We kunnen je een mooi aanbod doen met een nieuwe korting. Hiervoor kun je onze sales-afdeling een belletje geven, zij zullen je dan een mooi aanbod doen waardoor je weer een aantal maanden een stuk goedkoper uit bent! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 2, 2025

Dag, 

Bedankt voor je snelle reactie. Dat lijkt me een goed plan om in gang te zetten. Dan zal ik daarna kijken naar het abonnement. Fijne dag. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 3, 2025

Hey ​@Pat30, ik heb de vergoeding voor je in orde gemaakt. Je krijgt op de 1e Mediabox nu € 2.50 korting en betaald € 7.50 per maand. Ik heb de volgende berekening gedaan: € 7.50 x 12 = € 90.00 euro. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! Als je verder nog vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar!