Hi, ik kreeg normaal 16,62 korting en compensatie op mijn internet abonnement, sinds september is dat ineens 7,50 of soms 5,00 geworden, hoe kan dat?
Zo' n hoge korting was wellicht aam een bepaald tijdsverloop gebonden? Misschien ben je nu uit contract en gelden de normale klantvoordelen?
neen, geen tijdsverloop aan verbonden, staat niets over in het contract, ik heb wel mijn mobiele abo verlengd in september, maar lijkt mijn vreemd dat als je verlengt, je minder korting krijgt...
Hoi
Er is inderdaad een technische error geweest in ons klantvoordeel systeem. Dit wordt in december opgelost. Ik heb jouw klantnummer doorgezet zodat het direct goed gezet wordt wanneer dit weer mogelijk is en de gemiste korting zal dan ook worden vergoed en verrekend. Excuses voor het ongemak!
Hi Tommie, dat is fijn om te horen, vertel het ook even aan de telefonische helpdesk, die dachten dat mijn verlenging automatisch een verhoging betekende…..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.