Skip to main content

Gisteren mijn Odido thuis abonnement verlengd met 1 jaar maar zonder tv. Dus enkel internet. telefonisch overeengekomen dat ik 9 maanden lang korting zou krijgen dus €30,- per maand zou betalen. 
6 maanden via een reguliere actie en na overleg met teamleider de overige maanden op een andere manier/code. Ter compensatie omdat nieuwe klanten 8 maanden €25,- pm betalen
 

Gesprek is ook zo opgenomen. De bevestiging per mail en nu ook in systeem is geheel zonder korting per direct. Schandalig dus. Via X kunnen ze niet verder helpen, via chat geen medewerkers en telefonische wachtrijen lijken oneindig. Graag oplossing!

Hi @Rick1504, excuses voor het ongemak! Via X hebben wij elkaar gisteren gesproken. Er is inderdaad iets mis gegaan bij de Sales afdeling, je korting is niet toegevoegd. Gelukkig zie ik dat dat inmiddels is rechtgetrokken. Er staat nu een korting van 8 maanden op je contract, wat je maandbedrag € 30 per maand maakt. Heb je al contact gehad met deze afdeling zoals ik via X heb aangegeven? Je hebt ook een bevestiging per e-mail gekregen. Je kunt nu wel van de korting genieten!


Hi, nadat ik gisteren 2 uur aan de telefoon heb gehangen, er werd beloofd dat ik nog voor 20.00 teruggebeld zou worden (wat niet gebeurde) vanochtend via chat contact gekregen. Die collega heeft het met een omweg opgelost. Dus voor nu alles ready en set


Dank voor de update @Rick1504 en sorry voor de omweg en de tijd. Ik ben blij dat het geregeld is!


Reageer