Skip to main content

Ik heb nu meerdere keren contact gehad, ook via de community maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Onderstaand nogmaals mijn hulpvraag: 

Ik heb een Odido account met mijn mobiele abonnement en daar wil ik het tv/internet abonnement aan toevoegen. Maar telkens krijg ik de ene na de andere foutmelding. Inmiddels zijn beide abonnementen verwijderd van het account.. 

Heb inmiddels verschillende topics hier bekeken. 
Verschillende malen contact gehad met de klantenservice maar de situatie in de app veranderd niet. Hoe krijg ik nou dat abonnement gekoppeld aan mijn account?

Hoi @Marike94, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil het graag nakijken. Je geeft aan dat er nu geen enkele abonnement gekoppeld staat in je account. Lukt het nu ook niet om een van de twee abonnementen wel te koppelen? Ook ontvang ik graag een screenshot van de foutmeldingen die je ontvangt. Groetjes, Ishana


@Ishana van Odido nee ik kan geen enkel abonnement koppelen. Het telefoonabonnement is losgekoppeld door een jouw collega. 


@Ishana van Odido 

 


Hi @Marike94 ik heb geprobeerd om jouw internetabonnement te koppelen, maar ook aan mijn kant lukt dit niet. Ik krijg de melding onbekend adres. Ik kan wel zien dat mobiel weer gekoppeld staat. Ik heb dit dan ook in ieder geval voor jouw internet abonnement gelijk voor je doorgezet naar onze specialisten. De verwerkingstijd bedraagt momenteel 14 dagen. Het wordt in ieder geval grondig doorzocht om te zorgen dat je beide abonnementen gekoppeld hebt staan. Mocht je bijvoorbeeld in de tussentijd iets willen wijzigen aan jouw abonnement en lukt dit niet zelf, dan kun je dit altijd aan ons doorgeven, dan kunnen wij deze wijziging in de tussentijd voor je doen! 😊


Hi @Marike94 ik heb geprobeerd om jouw internetabonnement te koppelen, maar ook aan mijn kant lukt dit niet. Ik krijg de melding onbekend adres. Ik kan wel zien dat mobiel weer gekoppeld staat. Ik heb dit dan ook in ieder geval voor jouw internet abonnement gelijk voor je doorgezet naar onze specialisten. De verwerkingstijd bedraagt momenteel 14 dagen. Het wordt in ieder geval grondig doorzocht om te zorgen dat je beide abonnementen gekoppeld hebt staan. Mocht je bijvoorbeeld in de tussentijd iets willen wijzigen aan jouw abonnement en lukt dit niet zelf, dan kun je dit altijd aan ons doorgeven, dan kunnen wij deze wijziging in de tussentijd voor je doen! 😊

@Demi van Odido Ik ben verhuisd en heb inmiddels al meerdere keren aangegeven welk adres de juiste is. Dan krijg ik weer te horen dat het adres niet klopt.. het staat nog op de verwerkingsstatus ofzoiets? Daar moet aan jullie kant iets veranderd worden. Mijn geduld raakt inmiddels een beetje op want ik woon hier nu vier weken en het schiet maar niet op. 


@Marike94 Snap ik helemaal! Het juiste adres staat er ook gewoon in echter het systeem pakt dit niet helemaal lekker. In ieder geval zijn de specialisten ingeschakeld en zij gaan ervoor zorgen dat jij straks beide abonnementen gekoppeld hebt staan.


Reageer