Skip to main content

Al sinds 01-05 (ook met de klantenservice, er moeten tickets hiervan zijn in jullie systeem) geprobeerd het abonnement aan mijn account XXXX te koppelen, maar ik blijf de melding krijgen “te veel records gevonden, neem contact op met de klantenservice”

Ik was al klant van t-mobile thuis en ben overgestapt naar Online vanwege een goede aanbieding. Online was echter ver-schrik-ke-lijk dus ik wist niet hoe snel ik dat moest opzeggen en terug moest gaan naar t-mobile. Ik denk dat er een nieuw abonnement is gestart en heb ook een nieuw modem en tvkastje gehad. Sindsdien werkt mijn account niet meer goed en kan niets inzien/wijzigen.

Kunnen jullie gewoon alle oude records weggooien en hernoemen zodat ik het abonnement weer kan zien onder XXXX?

Ik ga ook nog eens binnen nu en 2x maanden verhuizen, dan zeg ik deze verbinding op en vraag een nieuwe aan op mijn nieuwe adres. Laat die aub ook goed gaan :)

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens openbaar te delen.

Al sinds 01-05 (ook met de klantenservice, er moeten tickets hiervan zijn in jullie systeem) geprobeerd het abonnement aan mijn account XXXX te koppelen, maar ik blijf de melding krijgen “te veel records gevonden, neem contact op met de klantenservice”

Ik was al klant van t-mobile thuis en ben overgestapt naar Online vanwege een goede aanbieding. Online was echter ver-schrik-ke-lijk dus ik wist niet hoe snel ik dat moest opzeggen en terug moest gaan naar t-mobile. Ik denk dat er een nieuw abonnement is gestart en heb ook een nieuw modem en tvkastje gehad. Sindsdien werkt mijn account niet meer goed en kan niets inzien/wijzigen.

Kunnen jullie gewoon alle oude records weggooien en hernoemen zodat ik het abonnement weer kan zien onder XXXX?

Ik ga ook nog eens binnen nu en 2x maanden verhuizen, dan zeg ik deze verbinding op en vraag een nieuwe aan op mijn nieuwe adres. Laat die aub ook goed gaan :)

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens openbaar te delen.

Dankje moderator, ik kon het zelf helaas niet meer aanpassen!


 @nickdekorte welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat er veel contact is geweest al. Dit probleem is bij ons bekend en ontstaat doordat je al eerder een abonnement had op dit e-mailadres. Ik heb je inactieve account verwijderd. Zou je opnieuw kunnen registreren met je e-mailadres? Lukt dit niet, dan heb ik het voor de zekerheid ook doorgezet naar onze specialisten.

 

Wat leuk om te horen dat je gaat verhuizen! Wij verhuizen graag met je mee, in dit topic lees je hier alles over: 

 

 


Hi Tommie,

Helaas, ik krijg dezelfde foutmelding. 
 

 


@nickdekorte bedankt voor het checken. Het is doorgezet naar de specialisten, zij gaan voor je aan de slag! 


Reageer