Skip to main content

Hoi,

Ik heb Ben mobiel genomen met nummerbehoud wat pas volgende maand ingaat. 

Nu zou ik evt Klik&Klaar willen nemen maar vraag me af of ik bij bestellen moet aangeven of ik al klant ben van Odido/Ben ivm de € 5 korting per maand op Klik&klaar

Wie het weet mag het zeggen :)

Hallo @hvvl 

Klik&Klaar Internet kost slechts € 25 per maand. Dat is geen actieprijs, maar gewoon een vaste lage prijs per maand. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. En opzeggen kan maandelijks. Je zit nergens aan vast. Heb je al een abonnement bij Odido of Ben op hetzelfde adres? Dan kan je elke maand € 5 korting krijgen met Klantvoordeel.

Bron

@Waqqas

Het gaat erom dat mijn Ben mobiel pas ingaat volgende maand als mijn nummer is overgezet. Dan zou ik tot die tijd moeten wachten om evt Klik&klaar te bestellen.

Als ik nu Klik&klaar bestel geef ik dan aan dat ik klant ben van Ben terwijl de simkaart nu niet actief is, om zo de € 5 klantvoordeel op Klik&Klaar te krijgen

@hvvl 

Je zou dan voor nu Nee kunnen kiezen en zodra beide abonnementen actief zijn dan zal klantvoordeel automatisch toegepast worden, indien niet dan kun je dit handmatig aanzetten via de Odido en Ben app.

@Waqqas 

Bedankt voor de reactie's en hulp :)

Reageer