Skip to main content

Ik ben recentelijk verhuisd en heb mijn Odido internet abonnement meegenomen. Sinds afgelopen vrijdag 18 okt is op mijn nieuwe adres het internet geactiveerd en een werkende internetverbinding gerealiseerd. Ik had eerder al de verhuizing doorgegeven via de website en de adresgegevens van BEN Mobiel aangepast. Nu wil ik klantvoordeel weer activeren, maar krijg ik op de klantvoordeelpagina van Odido de melding: “Je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan Klantvoordeel”. Vervolgens staat daaronder als huidige adres de juiste adresgegevens. Bij BEN wordt mijn internet bij Odido ook niet gevonden.

Het lijkt erop dat de aanmelding ergens is blijven hangen, terwijl overal (Odido & BEN) mijn juiste adresgegevens staan. Hebben jullie een idee?

Hoi @nl_lidmaatschap.choice229, ik heb het direct nagekeken! Aan onze kant is alles correct verstuurd en op dit moment is het in verwerking. Voor Ben kan ik dit niet inzien. Zodra het verwerkt is, zul je per e-mail een bevestiging ontvangen! Groetjes, Ishana


Dankjewel voor je reactie en toelichting! Heb je een idee wanneer het verwerkt zou moeten zijn?


Hi @nl_lidmaatschap.choice229, ik ben gelijk met je mee gaan kijken want dit zou inmiddels verwerkt moeten zijn. Nu ben ik erachter gekomen dat er een technische fout is aan onze kant, waardoor het Klantvoordeel niet geactiveerd kan worden. Ik heb dit direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst en zodra ze dit hebben opgelost krijg je hier melding van. De verwerkingstijd is op dit moment 14 dagen. Laat je het me weten zodra je de melding ontvangen hebt? Dan kan ik ervoor zorgen dat het Klantvoordeel goed actief komt te staan en zorg ik ervoor dat het misgelopen voordeel vergoed gaat worden! 


Dankjewel voor je reactie. Ik houd het in de gaten en hopelijk kan het snel worden opgelost.


Zojuist heb ik een bericht ontvangen dat Klantvoordeel is verwerkt. Heb ook meteen een bericht van BEN ontvangen dat het bij hen ook is verwerkt.

Kunnen jullie nagaan hoeveel ik precies ben misgelopen? De verhuizing en installatie stond eigenlijk gepland op 11 oktober, maar is pas een week daarna daadwerkelijk geïnstalleerd (op 18 oktober, omdat op 11e de installateur was uitgevallen en vervolgens twee keer op het verkeerde adres stond).


Dan heb je tussen 18 oktober en 21 oktober klantvoordeel misgelopen van €5,- per maand. (Dus 50 cent...)


Reageer