Skip to main content

Klantvoordeel weg

  • 28 januari 2024
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Goedendag, 

Na het stopzetten van 2 tv klantvoordeel abonnement zijn mijn abonnementskosten opnieuw berekend en 2,5 euro omhoog gegaan. Kan ik weer de originele korting ontvangen zoals op mijn laatste factuur. Dit staat los van de inflatiecorrectie. Klantnummer XXXXX

Mvg

Nils

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Uitgelichte reactie

29 januari 2024

Welkom op onze Community! @mulder45 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij gewoon kunt genieten van de korting waar je recht op hebt. Ik help je dan ook graag verder!
Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat het Klantvoordeel voor zowel Internet als TV nog wel actief is. Wel zie ik dat de twee extra zenderpakketten uit het abonnement zijn verwijderd, klopt dit? Dit heeft er namelijk voor gezorgd dat het lijkt alsof het Klantvoordeel voor TV niet meer actief is. Echter geldt dit voor het zenderpakket. 

Je kunt dit opnieuw activeren door in te loggen in jouw Mijn Odido omgeving: Overzicht > Scroll naar beneden > Meer TV keuze tegoed > Activeren. Vervolgens kun je dan weer nieuwe zenderpakketten uitkiezen. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier, geniet ervan! 😀

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 29 januari 2024

Welkom op onze Community! @mulder45 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij gewoon kunt genieten van de korting waar je recht op hebt. Ik help je dan ook graag verder!
Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat het Klantvoordeel voor zowel Internet als TV nog wel actief is. Wel zie ik dat de twee extra zenderpakketten uit het abonnement zijn verwijderd, klopt dit? Dit heeft er namelijk voor gezorgd dat het lijkt alsof het Klantvoordeel voor TV niet meer actief is. Echter geldt dit voor het zenderpakket. 

Je kunt dit opnieuw activeren door in te loggen in jouw Mijn Odido omgeving: Overzicht > Scroll naar beneden > Meer TV keuze tegoed > Activeren. Vervolgens kun je dan weer nieuwe zenderpakketten uitkiezen. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier, geniet ervan! 😀


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 7 februari 2024

Beste,

u kunt duidelijk zien dat de factuur van Januari lager is dan Februari. Het klopt dat ik de 2 zenderpakket heb stop gezet, maar dit moet geen verschil uitmaken voor de maandelijkse kosten. Kunt u aangeven waarom de factuur hoger is in februari dan in januari?

Mvg, Nils


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 8 februari 2024

Hi @mulder45, ik zie dat de TV Box vervangen is voor de Mediabox. Hierbij is de actie: Gratis Interactieve Tv Box komen te vervallen. Dit is een oude actie en kunnen we ook niet meer toepassen. Dit is omgezet in € 2,50 korting op de Mediabox. Dit zal het verschil moeten zijn! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 9 februari 2024

Hi Tommie, Dank voor de uitleg. Je kan toch gewoon 2,5 euro korting geven waar ik recht op heb. Kan mij niet voorstellen dat dit niet kan. Het feit dat ik mijn oude tv box inruil voor een nieuwe tv box moet er niet toe leiden dat mijn kortingen komen te vervallen. Ik ben niet akkoord gegaan met deze voorwaarden...


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 11 februari 2024

Hoi @mulder45, ik heb het voor de zekerheid dubbel gecheckt! Maar dit is inderdaad een oude actie en dit kunnen we echt niet meer toepassen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen